Forskjellig default stiltype i Word avheng~
Fra : Harald

Dato : 27-03-06 19:30

Hallo

Tillater meg å skrive på en dansk gruppe, selv om jeg bor i Norge

Jeg bruker Word som editor både i Outlook 2000 og 2003. Når jeg skriver
dokumenter vil jeg ha en annen default stiltype enn det jeg ønsker når jeg
skal skrive e-mail.

Er det noen som vet hvordan en kan velge / forandre default stiltype
avhengig av om en bruker Word som editor i Outlook eller åpner Word "stand
alone". (Ønsker selvsagt ikke å forandre hver gang, men at systemet
automatisk velger riktig stiltype).

På forhånd takk.

mvh
Harald