Skat \ regnskab.
Fra : Kenneth K

Dato : 27-03-06 14:58

Jeg havde sidste år en mindre virksomhed sammen med en bekendt, i et par
måneder.

Vi har dog aldrig indsendt års regnskab, hvornår burde vi engeligt have
gjort det, og hvor til?

Nu har jeg jo indberettede talene til selvangivelsen, men skal de ikke have
en kopi af regnskabet, evt. hvornår og hvor hen??

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Kenneth K

Fra : Petersen_Michael

Dato : 27-03-06 16:35

In news:4427ef6b$0$15794$14726298@news.sunsite.dk,
Kenneth K <kenneth.k@sletmail.dk> Typed:

> Nu har jeg jo indberettede talene til selvangivelsen, men skal de
> ikke have en kopi af regnskabet, evt. hvornår og hvor hen??

Jeg plejer at sende regnskabet ind sammen med min selvopgivelse..
Det er en af de af mine dispositioner Skat endnu ikke har anket over

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : Kenneth K

Dato : 27-03-06 20:58

> Jeg plejer at sende regnskabet ind sammen med min selvopgivelse..
> Det er en af de af mine dispositioner Skat endnu ikke har anket over
>
> --

Hvad så nu hvor jeg har indberretede selvangivelse via nettede, hvor skal
man så sende det hen?

Sender du ikke et års regnskab, nogle steder?

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-03-06 17:08

"Kenneth K" <kenneth.k@sletmail.dk> wrote in message
> Jeg havde sidste år en mindre virksomhed sammen med en bekendt, i et par
> måneder.

Hvilken selskabsform?

Fra : Kenneth K

Dato : 27-03-06 20:58

> Hvilken selskabsform?

Ahhhh... ja.... I/S

Fra : Allan Soerensen

Dato : 27-03-06 23:19

"Kenneth K" <kenneth.k@sletmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ahhhh... ja.... I/S

Så skulle du have indsendt den udvidede selvangivelse, og årsregnskabet
skulle have været vedlagt denne.

Fra : Kenneth K

Dato : 28-03-06 12:44

> Så skulle du have indsendt den udvidede selvangivelse, og årsregnskabet
> skulle have været vedlagt denne.

Jeg har næsten lige lavet den udvidede selvangivelse via tast-selv, men hvor
skal jeg så sende årsregskabet hen, og senest hvornår?

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-03-06 13:20

> Jeg har næsten lige lavet den udvidede selvangivelse via tast-selv, men
> hvor skal jeg så sende årsregskabet hen, og senest hvornår?

Dit lokale skattecenter og senest 1. juli så hut jeg hvisker.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-03-06 13:23

Prøv i øvrigt http://kalender.toldskat.dk/

Fra : Kenneth K

Dato : 28-03-06 15:33

hut jeg hvisker.

> Prøv i øvrigt http://kalender.toldskat.dk/

Kanon god kalender at have hængene! Men hvornår får jeg så oplyst om jeg
skal af med penge eller får tilbage?

Fra : Kenneth K

Dato : 28-03-06 15:31

> Dit lokale skattecenter og senest 1. juli så hut jeg hvisker.

Okay tusind tak

Fra : Allan Soerensen

Dato : 28-03-06 13:57

"Kenneth K" <kenneth.k@sletmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har næsten lige lavet den udvidede selvangivelse via tast-selv, men
> hvor skal jeg så sende årsregskabet hen, og senest hvornår?

Øh, kan man lave den udvidede selvangivelse via Tast-selv?
Jeg troede kun det var muligt at lave (ændringer) til den almindelige
fortrykte selvangivelse.

Jeg har slet ikke modtaget den udvidede selvangivelse endnu. Den udsendes
normalt noget senere end den almindelige.

Fra : Anders Christensen

Dato : 29-03-06 20:27

Allan Soerensen wrote:
> [...]
>

> Øh, kan man lave den udvidede selvangivelse via Tast-selv?
> Jeg troede kun det var muligt at lave (ændringer) til den almindelige

Jeg klarede det hele online sidste år, selvangivelse via Tast-selv, og
indsendte regnskab pr email til min lokale skatteregion.

Desværre kan det vist ikke lade sig gøre i år da SKAT er elendige til at
svare på spørgsmålet om hvor jeg skal sende det til i år.
(Hvor svært kan det være at svare på følgende spørgsmål "Hvilken
emailadresse kan benytte til at indsende mit årsregnskab til?"

Det tog dem så også lige 16 hverdage mere end de lovede 5 hverdages svartid.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : twinie

Dato : 09-04-06 22:36

> [...]

> (Hvor svært kan det være at svare på følgende spørgsmål "Hvilken
> emailadresse kan benytte til at indsende mit årsregnskab til?"

Det ser ud til at man sender til een mail-adresse, uanset hvilket center man
skal henvende sig til.
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=349004 .

De har lavet en fin lille formular, hvor man kan udfylde diverse
standardfelter og vedhæfte dokumenter... :
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=349105&vID=0

mvh Jette Jørgensen.

Fra : anette@inloco.dk

Dato : 28-03-06 07:06

Hej

Du kan hente en skabelon til årsregnskabet på

http://www.franciskaner.dk/about/arsregnskab-for-enkeltmandsvirksomheder/arsregnskabshæftets-bilag1/

Med venlig hilsen
Anette

Fra : anette@inloco.dk

Dato : 28-03-06 07:07

Jeg kan se, at linket i forrige indlæg, er gået galt. Find
årsregnskabet her:

http://franciskaner.dk og nederst: Gå direkte .....

Beklager rodet
Anette