Word 2000, problemer med at gemme store *.~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-03-06 17:44

Hej NG

Min hustru har problemer med Word 2000, helt specifikt at gemme filer på
over ca. 24 Mb.

Hun bruger Equation Editor til formler, og mokker store billeder m.m. ind i
*.doc. filerne.

Er der nogen form for begrænsning i Word, hvad angår fil str.?

Der popper en fejlmelding op om at HD er fuld, når hun forsøger at gemme
(der er 22 GB fri plads)

PCen hun benytter er en 2,2 GHz, 256 MB RAM, 60 GB HD NTFS, Windows XP home,
jeg kan ikke se at det skulle være et HW problem?

Er der en, som sidder med løsningen?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : Harald Staff

Dato : 25-03-06 21:32

Den feilmeldingen kan oppstå dersom en mappe overskrider en viss størrelse.
Forsøk å gemme et annet sted og se om det hjelper.

HTH. Beste hilsen Harald

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
melding news:4425736b$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-03-06 22:13

In news:ccudnfITSvQ3NbjZRVnzvA@telenor.com,
Harald Staff <innocent@enron.invalid> Typed:

Hej Harald.

> Den feilmeldingen kan oppstå dersom en mappe overskrider en viss
> størrelse. Forsøk å gemme et annet sted og se om det hjelper.

Det hjælper ikke, at gemme i anden mappe, eller på anden PC (LAN)

Fra : Klaus H

Dato : 26-03-06 09:39

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4425736b$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> home,
> jeg kan ikke se at det skulle være et HW problem?

Mon ikke dokumenteternel er af en sådan størrelse, at hun bør arbejde med
hoved- og underdokumenter. Så hun til slut fletter de sammenhørende
dokumenter til den færdige udskrift?

Klaus H

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-03-06 11:08

In news:44265346$0$175$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Klaus H <hebs.ud@esenet.dk> Typed:

Hej Klaus

> Mon ikke dokumenteternel er af en sådan størrelse, at hun bør arbejde
> med hoved- og underdokumenter. Så hun til slut fletter de
> sammenhørende dokumenter til den færdige udskrift?

Det er muligt, men er det dokumenteret at word ikke kan håndtere filer over
24 MB?
Er det en software bug, en feature, eller noget 3.?

Fra : Klaus H

Dato : 26-03-06 11:39

> Det er muligt, men er det dokumenteret at word ikke kan håndtere filer
> over
> 24 MB?
> Er det en software bug, en feature, eller noget 3.?

Jeg ved det ikke, men jeg har hørt at flere der skriver store dokumenter
foretrækker WordPerfect, da dette program bedre kan håndtere store
dokumenter.

Klaus

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-03-06 17:43

In news:44266f30$0$160$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
> [...]

> Jeg ved det ikke, men jeg har hørt at flere der skriver store
> dokumenter foretrækker WordPerfect, da dette program bedre kan

Well, det er en kendt bug, og der er en work arround
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q224041