Arbejdskraft ønskes imorgen/lørdag i 2 tim~
Fra : DanniLuong@gmail.com

Dato : 24-03-06 20:44

Undskyld, måske forkert gruppe. Jeg skal bruge nogle til evt.

- at rengøre en lejlighed
- rulle et tæppe sammen så det kan smides ud
- bære reoler ud af døren og smide ud på genbrugspladsen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-03-06 20:57

> Undskyld, måske forkert gruppe. Jeg skal bruge nogle til evt.
>
> - at rengøre en lejlighed
> - rulle et tæppe sammen så det kan smides ud
> - bære reoler ud af døren og smide ud på genbrugspladsen

Giver du også kørepenge siden du ikke fortæller hvor i landet det er?

Men det er vel København...?

--
Michael

Fra : Gunnar007

Dato : 24-03-06 20:58

<DanniLuong@gmail.com> skrev i en meddelelse
Undskyld, måske forkert gruppe. Jeg skal bruge nogle til evt.

- at rengøre en lejlighed
- rulle et tæppe sammen så det kan smides ud
- bære reoler ud af døren og smide ud på genbrugspladsen

Det kan gøre det nemmere hvis du også fortæller hvor i landet du ønsker
hjælpen. !

Hilsen G

Fra : DanniLuong@gmail.com

Dato : 25-03-06 10:50

I aalborg, ring 2880 6128, hvis det har int.