Feriepenge.
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 24-03-06 11:41

Jeg blev selvstændig i november 2005. Hvordan får jeg mine feriepenge fra
sidste år udbetalt?? Hvem skal underskrive? Mig selv?

/ Michael...

Fra : Holst

Dato : 24-03-06 11:51

Michael Korsgaard wrote:

> Jeg blev selvstændig i november 2005. Hvordan får jeg mine feriepenge fra
> sidste år udbetalt?? Hvem skal underskrive? Mig selv?

http://www.adir.dk/extern/SpmSvar/Feriepenge.html#bm08

Fundet ved en Google-søgning med "feriepenge selvstændig"

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 24-03-06 12:01

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.adir.dk/extern/SpmSvar/Feriepenge.html#bm08
>
> Fundet ved en Google-søgning med "feriepenge selvstændig"

Tjaee, burde jeg vel kunne have gjort selv, men tak..

/ Michael...

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 25-03-06 00:06

Michael Korsgaard wrote:
> Jeg blev selvstændig i november 2005. Hvordan får jeg mine feriepenge
> fra sidste år udbetalt?? Hvem skal underskrive? Mig selv?
>
> / Michael...

God idé.
Karsten H. Jensen