OT dyrlæge Finn Smed
Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-03-06 08:09

Finn Smed er død - han skal begraves på Lørdag fra Hvirring kirke kl.11.

Pia

Fra : tina hedeman

Dato : 24-03-06 12:51

hej

det var da træls, men han var jo oppe i årerne. jeg håber der findes andre
dyrlæger som ham. jeg har bare hørt han skulle være god.
hilsen tina

Fra : susanne kristensen

Dato : 29-03-06 12:41

Pia Palmblad Wright <fallohide@tdcadsl.dk> skrev:
>Finn Smed er død - han skal
>begraves på Lørdag fra Hvirring kirke kl.11.
>

>Pia
Ja, det frygteligt. Han havde det rigtig skidt. Jeg var derude
nogle dage før..og han havde det ikke godt.
Hans klinik var lige blevet lukket...hvorfor ved jeg ikke, men
de havde taget alt fra ham..jeg tror det var det der slog ham
ihjel.
Hvis nogen ved mere om sagen, vil jeg meget gerne vide det, da
mit kendskab til ham var ret nyt. Men jeg synes utrolig godt om
hans metoder.
Æret være hans minde.
Sus

Fra : Winther

Dato : 30-03-06 07:54

"susanne kristensen" <susk@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis nogen ved mere om sagen, vil jeg meget gerne vide det, da
> mit kendskab til ham var ret nyt. Men jeg synes utrolig godt om
> [...]
Der kan fortælles meget om Finn Smed, både godt og skidt. Skulle han ikke
have lov til at hvile i fred nu?