Outlook: Forskellen på .oft og .msg!
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 23-03-06 20:26

Hej!

Hvis man vil gemme en standard-mail som man kan bruge igen og igen, kan man
både vælge at gemme den som .oft eller .msg

Men er der nogen forskel overhovedet? For mig at se, er det den samme mail
som kommer frem!

Carsten

Fra : Bjarne

Dato : 23-03-06 21:40

"Carsten Thomsen" <junker(fjern_det_hele_i_parantesen)@info.dk> skrev i en
meddelelse news:dvusog$gao$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> man både vælge at gemme den som .oft eller .msg
>
> Men er der nogen forskel overhovedet? For mig at se, er det den samme mail

Hej
..oft er en mail skabelon
Hvis du f.eks. laver en "kreativ" mail
og gemmer den som xxxx.oft
Når du så vil bruge den
Vælger du den under ny / vælg formular / brugerskabeloner i filsystemet
vælg xxxx.oft
Bjarne

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 26-03-06 05:56

> Vælger du den under ny / vælg formular / brugerskabeloner i filsystemet
> vælg xxxx.oft
> Bjarne

Jo, men hvad er forskellen på .oft og .msg.???
En kreativ mail kan jo også blie gemt som msg. ???

Hilsen
Carsten