Helge Sander: Verden er flad
Fra : Per Rønne

Dato : 21-03-06 08:16

I dagens JyllandsPosten kan man læse en kronik af journalist og
videnskabsminister Helge Sander, hvis overskrift lyder:

»Verden er blevet flad«.

Tænk, jeg troede da ellers at allerede de gamle grækere for 2500 år
siden vidste at verden, Jorden, er - rund ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : J. Eriksen

Dato : 21-03-06 08:27

> [...]
>
> Tænk, jeg troede da ellers at allerede de gamle grækere for 2500 år
> siden vidste at verden, Jorden, er - rund ...

Jeg har ikke set hans kronik, men jeg gætter på at Helge Sander har læst
(om) den her: http://www.thomaslfriedman.com/worldisflat.htm.