0,7 farve stifter
Fra : Filip

Dato : 18-03-06 10:53

Hej

Hvor kan man finde 0,7mm farve stifter til sin stiftblyant? jeg har været
inde i 2 butikker nu, og de fortalte begge at de næsten ikke bliver solgt
mere, så hvor kan man finde dem nu?

Filip
(Århus)

Fra : Max

Dato : 18-03-06 11:02

Hej Filip

> Hvor kan man finde 0,7mm farve stifter til sin stiftblyant? jeg har
> været inde i 2 butikker nu, og de fortalte begge at de næsten ikke
> bliver solgt mere, så hvor kan man finde dem nu?

Du kan prøve at spørge her

http://www.kunstnerartikler.dk/hp/bindex.htm

Mvh Max

Fra : Filip

Dato : 18-03-06 13:22

> http://www.kunstnerartikler.dk/hp/bindex.htm
>
> Mvh Max

Jeg kan ikke finde nogen farvestifter på denne side desværre

Filip

Fra : Max

Dato : 18-03-06 14:28

Hej Filip

> Jeg kan ikke finde nogen farvestifter på denne side desværre

Jeg ved det, derfor skriver jeg også "spørge", ring til dem, det er
flinke mennesker og selv om de holder til på djævleøen forstår
de fint dansk :)

Mvh Max

Fra : Ib

Dato : 18-03-06 13:40

"Filip" <filipravnFJERN MIG@FJERN MIG gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> inde i 2 butikker nu, og de fortalte begge at de næsten ikke bliver solgt

Måske firmaet EWJ i Vejle kan hjælpe, de sælger tegnestueartikler. Jeg kan
ikke huske adressen, men de ligger i Vejle Øst (7120)
Ib

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 11:00

> [...]
> inde i 2 butikker nu, og de fortalte begge at de næsten ikke bliver solgt

har du prøvet kontornet.dk ?