Q: Vi-Ka vinduer - Kommentarer
Fra : DeBoss

Dato : 17-03-06 19:16

Hejsa..

Jeg leder efter gode og billige (hænger virkeligt sammen) vinduer..
Efter snart ½-1 års søgen, har jeg fundet ViKa vinduer til at være virkelig
billige med de vinduer vi skal bruge (træ - dannebrog)
http://www.vi-ka-vinduer.dk

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan lure hvordan de ser ud i
virkeligheden...
De lover jo guld og grønne skove på hjemmesiden (som alle andre) og alt ser
også flot og gennemført ud..

2 spørgsmål:
1. Folk der HAR købt hos ViKa.. Hvad siger de?
2. Er der et sted omkring Struer-Holstebro området hvor nogen måske har købe
dem, og de kan ses af os?

PFT Dennis

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-03-06 01:05

DeBoss wrote:

> Jeg leder efter et sted hvor jeg kan lure hvordan de ser ud i
> virkeligheden...

Skagen eller Gedser? Blåvand eller Nexø?

Under alle omstændigheder er der en teoretisk chance for, at du kan se
vinduerne i den nærmeste ByggeCentrum.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : DeBoss

Dato : 18-03-06 08:24

> Skagen eller Gedser? Blåvand eller Nexø?

Hmm Erik Erik - At jeg skrev omkring Struer-Holstebro området burde vel give
et clue

> Under alle omstændigheder er der en teoretisk chance for, at du kan se
> vinduerne i den nærmeste ByggeCentrum.

Forhandles ViKa gennem byggemarkeder?
Måske naivt, men jeg troede kun de solgte fra fabrik..

Mvh Dennis

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-03-06 01:14

DeBoss wrote:

> Hmm Erik Erik - At jeg skrev omkring Struer-Holstebro området burde
> vel give et clue

Pardon, det så jeg ikke.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : DeBoss

Dato : 19-03-06 20:00

> Pardon, det så jeg ikke.

Helt ok..

Men man forspilder jo ikke en chance for at mobbe

Mvh Dennis