Billige lecablokke?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 16-03-06 23:41

Hej

Der skulle vel ikke være nogle der er faldet over billige lecablokke
(19X19X49), jeg har fundet en i Århus der har dem til 11.25,- stk, men det
kunne jo ske der var andre der havde fundet dem billigere.

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-03-06 12:10

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> (19X19X49), jeg har fundet en i Århus der har dem til 11.25,- stk, men det
> kunne jo ske der var andre der havde fundet dem billigere.

Jeg havde tidligere kontakt til en lige nord for Århus som solgte dem
relativt billigt, mener jeg fandt hans nummer på www.dba.dk

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ib

Dato : 18-03-06 13:37

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (19X19X49), jeg har fundet en i Århus der har dem til 11.25,- stk, men det
> kunne jo ske der var andre der havde fundet dem billigere.

Hvis du går ind på www.spar3.dk er de at får til 9.50 kr stykket.

Ib

Fra : Ole Jensen

Dato : 18-03-06 22:31

Ib <ib@balle-bredsten.dk> wrote:

> Hvis du går ind på www.spar3.dk er de at får til 9.50 kr stykket.
>
> Ib

Jeg får det nu til 19,60

9,50 er fundablokke

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan