Tørdragt - fair pris?
Fra : Carina

Dato : 16-03-06 22:45

Ohøj,

jeg har en Ursuk/Ursuit 2520 Pro-tørdragt (str. M), som jeg ikke får brugt.
Den har en tur i svømmehallen og en ½ tur i havet på bagen og er således så
god som ny. Hvad er fair pris for den og hvor sælges den bedst (DBA kan jeg
tænke mig til...)? Hvis du er interesseret i den hører jeg naturligvis også
gerne fra dig!

Venligst,

Mads

Fra : DameDykker

Dato : 17-03-06 17:14

Hej Carina/Mads?

Er måske interesseret. Hvad er prisen og hvor befinder du dig i DK?

Pia

Fra : Carina

Dato : 17-03-06 20:55

>Er måske interesseret. Hvad er prisen og hvor befinder du dig i DK?

Hej,

dragten befinder sig i Kbh. Jeg aner ikke hvad der er rimelig pris.
Umiddelbart er jeg villig til at sælge den til ½-pris af nypris - højere bud
er velkomne. Modellen er tilsyneladende udgået, men denne er vist
fuldstændig tilsvarende:
http://193.88.146.118/butik/beskriv.asp?grp=4&v=18000362402&or=26739.

Jeg kan maile dig lidt billeder?

Venligst

Mads

Fra : DameDykker

Dato : 20-03-06 11:50

Tak det må du meget gerne. Jeg befinder mig også i Kbh.

Pia