Isdyk på nord ellers øst sjælland
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 16-03-06 15:36

Hej,

Er der et godt sted at isdykke her på sjælland, det ser ud til at havnene er
frosset så vi vil lave noget isdyk i stedet for.

Hvor er der is!!

Fra : Henning

Dato : 16-03-06 15:49

Dronningmølle Sø ?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-03-06 17:00

On Thu, 16 Mar 2006 15:35:52 +0100, Jonas Lüttichau wrote:

> Hvor er der is!!
Sø eller åben vand?

Hvis i vil lave isdyk i åben vand, er hele Amager Strandpark tilfrosset.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 17:36

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> wrote in message
> [...]
er
> frosset så vi vil lave noget isdyk i stedet for.

Jeg ved ikke hvem der er på billederne. Men der er i hvert fald dykkere i
vandet ved Amager Strandpark på dette link:
http://home.cbkn.dk/Denmark/Album.asp?Cmd=Next&Idx=0&Album=CoolDive

Mvh. Peter

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 19-03-06 17:38

"Peter Stenkilde" <pfs (at) lightship punktum dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvem der er på billederne. Men der er i hvert fald dykkere i
> vandet ved Amager Strandpark på dette link:
> http://home.cbkn.dk/Denmark/Album.asp?Cmd=Next&Idx=0&Album=CoolDive

Yes, det er undertegnede + makker :)

Udemærket dyk, der er dog kun 2,5m hvor jeg forventede mindst 6m. Bunden er
fuldkommen bar, der er kun nogle få sten hist og her. Men isen er meget
hyggelig.