Iams, Busted.... Men kan vi så stole på al~
Fra : Gesta Danorum

Dato : 16-03-06 14:33

Fra : Tina

Dato : 18-03-06 06:19

"Gesta Danorum" <gestadanorum@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1142515985.778376.224730@i40g2000cwc.googlegroups.com...
> http://www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/iams.htm

Så vidt jeg ved er der andre undersøgelser der viser at iams aldrig har
lavet dyreforsøg??

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-03-06 13:23

"Tina" <12399@99321.dk> skrev i en meddelelse

> "Gesta Danorum" <gestadanorum@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Så vidt jeg ved er der andre undersøgelser der viser at iams aldrig har
> lavet dyreforsøg??

Det ville være meget bedre, hvis en eller anden, kunne give en forklaring,
hvorfor denne dukker op, sådan med et par måneders mellemrum her i gruppen.
Sidder der en her i gruppen, som har rigtigt meget imod Iams.
Download filen, pak den ud, og se datoen på den, og lad os så høre, om der
er kommet en ny video. Indtil dette sker, er denne jo nærmest ved at være
årgangsvin på plastic flaske

M.V.H....Benny..

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-03-06 10:35

>Så vidt jeg ved er der andre undersøgelser der viser at >iams aldrig har
lavet dyreforsøg??

Der er desværre visse udenlandske dyreværnsorganisationer der er ved
at gå lidt i selvsving, som nærmest for at retfærdiggøre deres egen
eksistens. Der var tilløb til noget lignende herhjemme i Reng sagen
for en del år siden, og der kommer nok mere.
Det er bare en skam at dyreværnsfolkene på den måde begynder at save
i den gren de selv sidder på.

Hilsen Kim

Fra : M. Andersen

Dato : 18-03-06 12:20

"Gesta Danorum" <gestadanorum@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/iams.htm

IAMS har indrømmet at de brugte et laboratorie som lavede dyreforsøg. De
påstår at de ikke vidste det og det kan ikke modbevises. IAMS har dog
undskyldt at de ikke havde undersøgt sagen bedre og lovet at de aldrig vil
bruge et laboratorie der laver dyreforsøg igen.
Eukanuba, Hills og RC bruger samme laboratorie - eller gjorde, jeg er ikke
klar over om de også har skiftet.

Jeg har dog ikke tænkt mig at købe deres produkter igen, men det er nu
primært fordi de bruger biprodukter, majs og hvide ris - det er tomme
kalorier og når mine hunde kun vejer et par kilo, skal deres mad være
superkvalitet.

Mette