Teak planker
Fra : Peg

Dato : 16-03-06 09:32

Hej
Hvor finder man de billigste priser på teak planker til en terrasse.

peg

Fra : Martin

Dato : 16-03-06 15:10

"Peg" <nogen@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvor finder man de billigste priser på teak planker til en terrasse.

Hvis det skal være ægte teak, så er der vist ikke rigtigt andre end Trip
Trap - de leverer også til de øvrige forhandlere.

Trip Trap har også en træsort der hedder IPE, som har næsten samme
egenskaber som teak men til en lidt lavere pris.

Hvis du er ude efter "teak" (dvs. merbau eller lignende), så er det vist
bare at vente på forårets kataloger fra diverse trælaster.

/Martin

Fra : Per H

Dato : 16-03-06 16:11

On Thu, 16 Mar 2006 09:32:27 +0100, "Peg" <nogen@dk.dk> skrev:

>Hej
>Hvor finder man de billigste priser på teak planker til en terrasse.
måske hos walterjessen.

men hvis du skal have den ægte vare, får du en mega dyr terasse. Der
findes dog en del træsorter der med lidt god vilje ligner teak, til en
billigere pris. Jeg har købt lidt terassebrædder i IPE. og det var
hårdt som bøg, og også meget dyrt.

Merbau en ofte på tilbud, men ligner nok mere mahogni, det fås som
tterassebrædder på trælaster. med og uden spor.

Vh Per

Fra : HKN

Dato : 18-03-06 15:53

"Peg" <nogen@dk.dk> wrote in message
> Hej
> Hvor finder man de billigste priser på teak planker til en terrasse.

www.malmolist.se

Mvh
Henrik

Fra : John

Dato : 18-03-06 22:52

"Peg" <nogen@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvor finder man de billigste priser på teak planker til en terrasse.
>
> peg
Hindenburgs efterfølger, men jeg ved ikke om de sælger til private.

John