Christian Bohr Halling !
Fra : the-d@ne

Dato : 15-03-06 16:27

Hej.
Tak for din ulejlighed, men sig mig, kan jeg "Reparere" det ved at gå på en af de sider du har
sendt links til ?? for efter den melding jeg får, står der også "Klik OK for at afslutte programmet"
vh the-d@ne

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-03-06 17:12

<the-d@ne> posting:

>Tak for din ulejlighed, men sig mig, kan jeg "Reparere" det ved at gå på en af de sider du har
>sendt links til ??

Har ikke selv haft "glæden" af det program, så kan ikke verificere,
omtalte links vil løse problemet

De to første links påstår, man kan hente noget fra deres side og få
løst problemet. Et andet eksempel er
http://www.2-spyware.com/remove-surf-sidekick.html hvor der også er
en beskrivelse for "manual removal".

>for efter den melding jeg får, står der også "Klik OK for at afslutte programmet"

Så du kan ikke komme på webbet med IE, så du selv kan læse om
problemløsningerne? Du har ikke en anden browser installeret?

Send mig en mail, hvis du vil have, jeg mailer dig en anden browser
(3,6 MB), så du sandsynligvis kan komme på webbet og selv tage over
derfra med problemløsningen.

--
What is life, except excuse for death,
Opera 9 nu også på syre: http://www.itu.dk/~chr/temp/syre.png