MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Logon
Fra : Mikael Rasmussen

Dato : 13-03-06 10:26

Hvad skal man gøre for at blive fri for at loggo on til windows vær gang man
starter sin computer op??

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-03-06 11:56

Mikael Rasmussen skrev:

> Hvad skal man gøre for at blive fri for at loggo on til windows
> vær gang man starter sin computer op??

Gå ind på Windows Update og hent den opdatering til .NET Framework,
som ligger derinde.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ingolf

Dato : 13-03-06 16:51

?
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/tips/knox2.mspx

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-03-06 17:01

Ingolf skrev:

> ?

<http://groups.google.com/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_frm/thread/7133051a6426598e/cbff18f557cf766e#cbff18f557cf766e>

Søg evt. selv videre på Google Groups. Spørgsmålet er oppe ret
ofte her i gruppen.

> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/tips/knox2.mspx

Også en mulighed, men det ser jeg nu som en unødvendig omvej.

--
Hilsen
Madsen