MS Windows
briani 27239
Bootcd i Ghost 9
Fra : Bjarne Warlund

Dato : 11-03-06 12:59

Hej - nogen her der ligger inde med en vejledning til hvordan jeg opretter
mit Ghost image som en bootcd (DVD), så jeg ikke behøver at boote op på
Symantic Ghost 9 cd'en, eller disketter først?

Ku' være rart, om man bare kunne smide DVD'en i, tænde 'dyret' og komme
tilbage senere, til en helt ren pc.

Håber ikke dette er OT i denne gruppe, men det er ikke lykkedes mig at finde
løsningen andet steds - kun til andre versioner af ghost, som jeg desværre
ikke kunne bruge .

På forhånd tak, og god weekend.

/Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 15:57

"Bjarne Warlund" <bjarne@warlund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
finde
> løsningen andet steds - kun til andre versioner af ghost, som jeg desværre

Prøv at lave en Google-søgning på "hiren's bootcd". Hvis det lykkes at
skaffe den, så har du alverdens værktøj lige ved hånden
(mener den er ude i en version 7.8 efterhånden)

Fra : Pico

Dato : 12-03-06 00:54

Ebbe wrote:
> [...]
> skaffe den, så har du alverdens værktøj lige ved hånden
> (mener den er ude i en version 7.8 efterhånden)

Her er 7.9

http://www.9down.com/story.php?sid=6303
Pico

Fra : Bjarne Warlund

Dato : 12-03-06 14:51

<snip>

> Her er 7.9
>
> http://www.9down.com/story.php?sid=6303

</snip>

Smukt - jeg kigger på det og finder - forhåbentligt - ud af hvordan det
fungerer

Tak for hjælpen!

/Bjarne