Hej Martin.
Tak for dine gode svar. Det kan godt være det er at overreagere, at
tilbagelevere en skærm med en enkelt sort pixel 2 cm. fra kanten.
Jens
"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:44133338$0$60779$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Et nyt irritationsmoment er dog, at jeg har fået øje på et lille
>> bitte sort felt, formodentlig det der refereres til som pixelfejl.
>> Jeg har tidligere læst noget om at Samsung har pixelgaranti, det er
>> dog ikke noget der er nævnt i medfølgende materiale.
>
> Samsung kører med en zero-bright politik på flere af deres skærme, men det
> dækker som navnet antyder kun over pixels der er permanent lyse, ikke som
> i dit tilfælde hvor den er permanent sort.
>
>
http://erms.samsungusa.com/customer/sea/jsp/faqs/faqs_view.jsp?PG_ID=1&AT_ID=5608&PROD_SUB_ID=28&PROD_ID=28
> - der skal være mindst 10 defekte pixels på en 17", før det er dækket
> under garantien..
>
>> Skærmen er som
>> nævnt ny (1 dag), men det er vel ikke grund nok til at man aflevere
>> den tilbage under almindelige garanti/tilbageleveringsregler.
>> De 14 dage fortrydelsesret på Internet gælder vel ikke når man har
>> brudt den fine emballage og diverse indpakninger.
>
> Det er jeg ikke helt sikker på, men man behøver jo ikke at have nogen
> årsag til at sende skærmen retur til forhandleren, bare man gør det inden
> de 14 dage.
>
> --
> signing off.. Martin Sørensen
>