Isolering af gulv mellem diverse vandrør
Fra : K

Dato : 09-03-06 22:02

Hej,

Når jeg nu skal isolere mit bryggersgulv, er jeg lidt i tvivl om,
hvordan jeg gør mellem rørerne. Jeg bruger flamingo de "store"
steder, men hvad med omkring afløb og vandrør etc.

/K.

Fra : Nygaard

Dato : 10-03-06 09:40

"K" <kennet_r@hotmail.com> wrote in message
[...]

Leca ærter...

/Nygaard

Fra : K

Dato : 10-03-06 10:31

#Nygaard

Vil de sagtens kunne holde det beton, som nu bliver smidt oven på? Der
vil selvfølgelige ikke blive trådt rundt langs væggen, men der er jo
stadig et vist pres på

/K.

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 10-03-06 17:37

"K" <kennet_r@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:1141983086.025223.208760@j33g2000cwa.googlegroups.com...
[...]

Komprimerede lecaærter har højere trykstyrke end polystyren.
Måske skulle du tage nogel polystyrenkugler i stedet for, jeg
formoder det er små huller. Du kan evt. armere din beton oven
over med "musetrapper" af rustfri stål.