"KC" <kc@kcdk.com> wrote in message
news:44107d69$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>
> <amp@alphadiving.dk> skrev i en meddelelse
> news:1141927473.478460.46630@i40g2000cwc.googlegroups.com...
> Hej Kenneth!
>
> Gå ind i et dykkercenter der forhandler begge computere. Så får du
> forhåbeligt et kvalificeret svar.
>
> Een forskel er to forskellige algoritmer. Smart Z er en ny computer,
> så kendskabet til den er nok begrænset.
>
> Held & lykke
>
> Aksel
>
>
>
>
> Et ualmindeligt blåøjet svar, Aksel... DESVÆRRE.. det er almindeligt kendt
> at mange dykkercentre kun ansætter folk i butikkerne som ikke har en
> sportsdykkeruddannelse når de starter. "Så er de nemmere at lære at sælge
> vores produkter" er argumentet. Personligt ville jeg aldrig gå ind i en
> dykkerbutik (eller Merlin for den sags skyld
uden at vide præcist hvad
> jeg gik efter.
>
> KC
>
>
> --
> KC
>
>
www.kcdk.com
> PADI OWSI, CMAS***, GUE Fundamentals
Har selv haft Uwatec i en lang årrække (aladin Air X Nitrox). Den er gået i
Error 2 gange og skulle derfor byttes til ny, batteriskift i sender en gang
til ca. 800 kr. alm. batteriskift i computer selvom den stod på restbatteri
ca. 62% - turde ikke vente da de altid er gået i Error inden de nåede ned
til 50% restbatteritid. Hver gang får du så en helt ny computer for relativt
få penge, men det betyder samtidig at du er mere eller mindre stavnsbundet
til Uwatec. Det værste var dog, at det altid har taget minimum 2½ måned at
få computeren tilbage fra "batteriskift" på trods af at man bare får en ny.
Ved ikke om man selv kan skifte batteri i Smart Z, hvis ikke, er der
overhovedet ingen tvivl om, at du skal vælge Suunto. Hvilket jeg nok mener
du skal alligevel
Bortset fra det har de et meget overskueligt layout.
hilsen
claus