UW Kamera
Fra : __vaDer

Dato : 09-03-06 13:01

Hola,
Nogen som kender dette kamera og eventuelt et hus?
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital/powershot_s2_is/

Tænkte det måske var et fint allround hverdags/ferie kamera og hvis
man havde muligtheden for at tage det med ned i vores forhold og tage
nogen ok billeder.

Mvh

Ilhan

Fra : René

Dato : 09-03-06 15:19

hej

jeg har lillebror S1 og det er tager gode billeder og især video
funktionen er god og den skulle være bedre i S2 men kig på

http://digideep.com/english/underwater/photo/housing/Ikelite/614002-Canon-S2-IS/17/2313

huset koster desværre 750$

billeder fra S1 kan du se under "sample pictures" på dette link

http://digideep.com/english/digital/photo/camera/Canon/PowerShot-S1-IS/7/832

mvh

René

Fra : Kim H. Nielsen

Dato : 13-03-06 16:48

Hej,

Du kunne også overveje Olympus C-7070 eller C-8080. Det er gode kameraer
(jeg har selv et C7070) og passer i et hus, der hedder PT027.

Mvh Kim