Indkøb af grej i Prag/Tjekkiet ??
Fra : Henning Pedersen

Dato : 14-06-01 16:30

Jeg skal en uge til Prag. Desværre ikke for at fiske i denne omgang.
Kultur-tur forstås! Alligevel har jeg tænkt mig at snuse lidt til fiskeriet,
forstået således, at jeg vil se om det er muligt at finde en god grejhandler
dernede.

Måske en eller anden har været dér og kender et godt sted i Prag? Kan det
overhovedet betale sig at købe grej dér? Jeg ville blive meget glad hvis
nogen har erfaringer og oplysninger om mulighederne. Evt. adresser på
konkrete indkøbsmuligheder er særdeles velkomne. Hvem ved - måske man kan
købe sig noget smækkert fluegrej?

Knæk & Bræk

Henning

Fra : Henric

Dato : 15-06-01 01:54

Hej.
Jag handlar ofta billiga prylar när jag är i Prag.
Du kan söka efter fiskebutiker i Tjeckiens "gula sidor":
http://www.zlatestranky.cz
Enligt Ilja Mazur som hjälpte mig en gång i tiden gör du så här:
1. step: in database search ( http://www.zlatestranky.cz/e_alpha9.html )
write words:
"FISHING EQUIPMENT" and click region "Prague" and button "SEARCH"
2. step: in Url: http://www.zlatestranky.cz/phone/cgi-bin/ebb
once again the same and take your list of requested addres.

Själv tycker jag om en liten flugfiskebutik som heter Royal Fishing och
finns på adress Rasinovo Nabrezi 36, Prag 2 (följ floden söderut från
Karlsbron). Tel: 02-2491 2244.
Deras nätbutik finns på: http://www.at-the-flyshop.co.uk/
På det lilla torget som du passerar strax innan du kommer till Royal Fishing
om du kommer uppe från Karlsbron längs med floden Vlatva finns en
sportfiskebutik till (på vänster sida om du har ryggen mot floden) .
Mvh Henric