Firefox sløv til at vise store tabeller (?~
Fra : thomas@it-snedkeren.~

Dato : 09-03-06 11:16

Hej

Jeg har et system som outputter nogle store tabeller (f.eks. 35 x 150
celler - nogle celler spænder over flere rækker).

Firefox er forholdsvis længe (3-4 sekunder) om at vise siderne,
hvorimod IE klarer jobbet meget hurtigt. Desuden viser Firefox kun
stregerne mellem cellerne hver 2. eller 3. gang.

Min XHTML fejler ikke noget - browseren kører i Standards Compliance
Mode.

Nogen der har prøvet noget tilsvarende?

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-03-06 20:35

thomas@it-snedkeren.dk posting:

--klip tabeller--
>Firefox er forholdsvis længe (3-4 sekunder) om at vise siderne,
>hvorimod IE klarer jobbet meget hurtigt.
--klip--
>Nogen der har prøvet noget tilsvarende?

If. http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html#winspeed (klik på
"Rendering table") er der forskel mellem IE og FF. Om den er
betydelig ved jeg ikke, idet jeg ikke har nærlæst selve
tabel-testens præmisser mv.

Opera 9 TP1: 1,16 sek
Opera 8: 1.17 sek.
IE 7.0 b1: 1,28 sek