Blå bog
Fra : TT

Dato : 07-03-06 13:15

Er der nogle der kan oplyse en vejledene pris på spartling, filt og maling
af ny gips pr. M2.

-TT

Fra : John

Dato : 18-03-06 22:54

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kan oplyse en vejledene pris på spartling, filt og maling
> af ny gips pr. M2.
>
> -TT
Der er forskellige priser efter arbejdets art.

John

Fra : TT

Dato : 19-03-06 10:35

"John" <taform@c.dk> skrev i en meddelelse

> "TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse

> Der er forskellige priser efter arbejdets art.
>
> John

Det var da et dejligt kvalificeret svar (se ironi) - hvormange arter er det
der er? når jeg skriver Spartling, filt og maling af ny (se nyopsat som i
nybyg) gips pr. m2 vægflade....

-TT