Hvor købes Black&Decker tilbehør til multi~
Fra : Kent

Dato : 06-03-06 21:49

Hej

For få dage siden købte jeg mig en Dremel multisliber.

Nu har jeg læst flere steder, at Black&Decker fører langt det
mest holdbare tilbehør til disse små maskiner. Men hvor i
alverden skal jeg købte det?????

Jeg har ledt og ledt på nettet - og selv på Black&Deckers
egen hjemmeside har jeg ikke kunnet finde et eneste billede
eller noget som helst dokumentation om tilbehøret. De fører
selv en multimaskine, RT650A, men ved maskinen står der
kun, hvor meget tilbehør, der er med - ikke hvilke eller andet.

Jeg synes, det er lidt underligt...... .

Hvis nu en af jer havde et godt link, så.....

På forhånd tak.

Vh
Kent.

Fra : Benny Andersen

Dato : 07-03-06 09:46
Fra : Kent

Dato : 07-03-06 15:03

"Benny Andersen" <a.mail.user@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dremeleurope.com/dk/da/start/index.html
>
> --
> Mvh
> Benny Andersen

Du har da vist mildest talt ikke læst mit indlæg!

Som skrevet både i emnet og i indholdet, er det
Black&Decker-tilbehør, jeg er ude efter - og IKKE
Dremels! Dremel har et meget stort udvalg, men fx
deres skæreskiver holder ikke længe. Det skulle
Black&Deckers gøre.

Kent.