Nabo problem
Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-03-06 00:44

Hej
Jeg har et "mindre " problem!

Min nabos søn er flyttet hjem med sin Dobberman og det er absolut ikke noget
der passer min Labrador han og min Flatcoated Retriever hun der har 10
hvalpe i øjeblikket.
De gør bare han(sønnen )åbner døren og jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal
få stoppet dem.
Hannen er ved at blive rolig når jeg vil stoppe gøeriet,men jeg tror
problemet ligeså meget er naboens søn der råber og skriger"hvad fanden er
det for en larm" og få så de hunde til at holde kæft"
Hvad han hedder har jeg ingen anelse om,når jeg prøver at snakke til ham
vender han sig om om smækker døren.

Hans hund gør og hyler og piber helt vildt når den er alene hjemme,og det
kan selvfølgelig også få vores hunde til at brokke sig højlydt!
Nogen gode råd eller ideer ?

Fra : jopa

Dato : 08-03-06 11:56

Harald Blaatand skriblede bla:
> Hej
> Jeg har et "mindre " problem!

Som jeg ser det har du et større problem der let kan løses hvis du er lidt
imødekommende
Bor i i hus eller lejlighed ?

Tag da en snak med naboen det er eneste mulighed

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-03-06 19:03

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
>
> Vi bor i hus,men de gange jeg har prøvet at tale med ham,efter han har
skreget og råbt som en gal,er han bare gået ind og har smækket døren

Mvh Steen

Fra : js

Dato : 08-03-06 12:42

Harald Blaatand skrev:
> [...]
>
> Hans hund gør og hyler og piber helt vildt når den er alene hjemme,og det
> kan selvfølgelig også få vores hunde til at brokke sig højlydt!

Det er din problem at få dine hunde til at lade være med at gø.

At der så er et problem med nabo sønnen er en anden historie, det må du
tale med faderen om når du har løst din egen

Jørgen O

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-03-06 19:15

"js" <0h@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> At der så er et problem med nabo sønnen er en anden historie, det må du
> tale med faderen om når du har løst din egen

Klart at det er mit problem,der er heller ikke noget jeg hellere ville end
at have et par hunde der var ligeglade med naboens søn,hans dobberman eller
hans kat,det er bare ikke let at berolige hundene når "fjolset" står og
skriger på den ande side af hegnet

Forældrene havde de vænnet sig til.katten skal bare skældes ud,men da sønnen
kom med sin hund,gik det galt.
Første gang min hanhund fik øje på tilflytteren(hunden)sprang han over et
160 cm højt hegn og dobberman'en rev sig løs og de to hunde begyndte at slås
uden at han kunne kalde den til sig.
Nu er hegnet højere så han kan forhåbentlig ikke hoppe over igen,men gal er
han altså !

Mvh Steen

Fra : js

Dato : 08-03-06 22:46

> [...]
> 160 cm højt hegn og dobberman'en rev sig løs og de to hunde begyndte at slås

Du synes det er i orden at din hund gør,når den ser katten
Det er det ikke

Du synes det er naboens problem at din hund springer over hegnet og
angriber naboen hund (sådan nå han jo opfatte det).
Det er det absolut ikke
Tror du ikke du skulle få styr på dine hunde

Jørgen O

Fra : pwh

Dato : 09-03-06 08:57

> Du synes det er i orden at din hund gør,når den ser katten
> Det er det ikke

Enig.

> Du synes det er naboens problem at din hund springer over hegnet og
> angriber naboen hund (sådan nå han jo opfatte det).
> Det er det absolut ikke

Enig, jeg ville da også blive rimeligt negativ hvis en fremmed hund
hoppede ind i min have og angreb mine hunde.
At Dobberen forsvarede sig er da helt fair, den var trods alt på hjemmebane.

> Tror du ikke du skulle få styr på dine hunde

Kunne lyde som at det var et godt råd.

/Jens

Fra : Mus

Dato : 09-03-06 13:04

> Enig.

Næh den skulle hellere spise den

LN

Fra : pwh

Dato : 09-03-06 14:27

> Næh den skulle hellere spise den
>
> LN

Det er da kun skvatkatte der lader sig æde af hunde,
min Angel har lige reddet sig en på snotten af min kampkat.
Hvorfor ved jeg ikke, men der kom et piv fra tøsehunden
og jeg måtte sidde og trøste hende bagefter

/Jens

Fra : Mus

Dato : 09-03-06 15:53

> [...]
> Hvorfor ved jeg ikke, men der kom et piv fra tøsehunden
> og jeg måtte sidde og trøste hende bagefter

Eller en skvathund der lader sig skræmme

Hmm hvornår kommer der mon forbud mod kampkatte

LN

Fra : pwh

Dato : 09-03-06 17:37

> Eller en skvathund der lader sig skræmme

Du skal ikke kalde min superAngel for en skvathund,
meget har du budt mig, men der går grænsen

> Hmm hvornår kommer der mon forbud mod kampkatte
>
> LN

De er sikkert snart døde af fugleinfluenza allesammen

/Jens (hvis kat gufler en del fugle)

Fra : Mus

Dato : 09-03-06 20:49

> Du skal ikke kalde min superAngel for en skvathund,
> meget har du budt mig, men der går grænsen

Ahhhhh pas på jeg ikke kalder dig skvatmand med skvathund og kampkat he he

> De er sikkert snart døde af fugleinfluenza allesammen

Uha hvadd så med de hunde der spiser kattene ;O(

Spøg til side. Vores gizmo har det ikke så godt - og det er ikke
fugleinfluenza. Tror det lakker mod enden. Han kan ikke holde tæt. Han er et
kønt syn med mandens underbukser og lillepigens bleer

En lammet blære mener dyrlægen udfra røntgen billeder. Det er måske noget
han kan komme sig over og genoptræne. Han lever lidt på lånt tid. Vi håber
at se en forbedring snart - ellers er der ikke så meget at gøre. Han virker
egentlig ikke generet af det.

Nogen der har erfarringer med sådan noget?

Nå det blev vist lige et sidespring.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-06 22:28

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse news:4410973e$0$47093

> Nogen der har erfarringer med sådan noget?

Trist med Gizmo, men han havde da vist også en hjeneblødning på et tidspunkt
ik`?

Buffy blev også urenlig efter hendes hjernehindebetændelse, men jeg vænnede
mig efterhånden til, at tørre op efter hende...

Håber da, at i kan få lov til, at beholde ham et stykke tid endnu. Han er jo
kun 7-8 år gammel, ik `?

Så længe han ikke lider, så er det jo godt. Han er jo en dejlig hund.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Mus

Dato : 09-03-06 22:36

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> Trist med Gizmo, men han havde da vist også en hjeneblødning på et
tidspunkt
> ik`?

Nej det troede vi. Han hang pludselig i venstre side af ansigtet og kunne
ikke holde ballancen.
Vi fik ham scannet på landbohøjskolen. Der var noget i hans mellemøre. De
kunne ikke se om det var en knude eller betændelse. Han fik penicilin og
prednisilon og kom sig rigtig hurtigt. Det er nu et år siden og han er helt
lige i ansigtet igen(Boxer er den eneste hund med et ansigt .

> [...]
> mig efterhånden til, at tørre op efter hende...
>
> Håber da, at i kan få lov til, at beholde ham et stykke tid endnu. Han er

Han bliver 9 år her i marts. Vi håber det retter sig men tvivler
efterhånden.

> Så længe han ikke lider, så er det jo godt. Han er jo en dejlig hund.

Yep den bedste

LN

Fra : jopa

Dato : 09-03-06 22:30

Mus skriblede bla:

> Spøg til side. Vores gizmo har det ikke så godt - og det er ikke
> fugleinfluenza. Tror det lakker mod enden. Han kan ikke holde tæt.
> Han er et kønt syn med mandens underbukser og lillepigens bleer

Virker som om du har et fornuftigt og realistiskt forhold til det faktum at
vi har dem på lånt tid.
Vi skal glæde os over de oplevelser de giver os som bliver til dejlige
minder.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 10-03-06 09:40

> Ahhhhh pas på jeg ikke kalder dig skvatmand med skvathund og kampkat
> he he

Svin bare mig til, men IKKE mine hunde

> Uha hvadd så med de hunde der spiser kattene ;O(

Og hvad med dem der spiser hundene.

> Spøg til side. Vores gizmo har det ikke så godt - og det er ikke
> fugleinfluenza. Tror det lakker mod enden. Han kan ikke holde tæt.
> Han er et kønt syn med mandens underbukser og lillepigens bleer

Trist at hører, god bedring med ham.

> Nå det blev vist lige et sidespring.
>
> LN

Hvad siger din hunsbond til dine sidespring

/Jens

Fra : Mus

Dato : 10-03-06 11:59

> Hvad siger din hunsbond til dine sidespring
>
> /Jens

Ha ha den vidste jeg bare ville komme

LN

Fra : pwh

Dato : 10-03-06 13:32

> Ha ha den vidste jeg bare ville komme
>
> LN

Jamen jeg skuffer jo aldrig

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 10-03-06 09:49

> [...]

> virker
> egentlig ikke generet af det.
>
> Nogen der har erfarringer med sådan noget?

æv altså...))-;

hvad kommer en lammet blære af?, har aldrig hørt om det før.. er det noget
der er kommet efter hans nedtur for en tid siden?
håber da at det er noget forbigående..

jeg har en billig han til salg hvis det er?..GGGGG.. Loui er smækfuld af
hormoner i øjeblikket og er en pestillens uden sidestykke.. halm i ørene og
smadderfræk..så han kræver en del for tiden.. jeg har vist ham udsendelserne
om problemhundene og kastrationerne..men han lukker øjnene..GG..

mvh. marie

Fra : Mus

Dato : 10-03-06 12:03

> æv altså...))-;
>
> hvad kommer en lammet blære af?, har aldrig hørt om det før.. er det noget
> der er kommet efter hans nedtur for en tid siden?
> håber da at det er noget forbigående..

De mener han har haft en nerve i klemme. For nogle uger siden havde han
faktisk problemer med det ene bagben. Som om der var noget der generede ham.
Tror det var en nerve når jeg nu ved at det kan være årsagen til hans
vandladningsproblemer. Det passer meget godt sammen.

> [...]
udsendelserne
> om problemhundene og kastrationerne..men han lukker øjnene..GG..

Han er hermed købt. Og i Andre er vidner - Marie har lige solgt lækre Loui
til mig. Hvad skal vi sige 7000 kr?

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 10-03-06 14:53

> [...]
> udsendelserne

> Han er hermed købt. Og i Andre er vidner - Marie har lige solgt lækre Loui

nerver i klemme kan være årsag til mange ting, så det lyder da ikke
usansynligt..det er synd for ham, og synd for jer, det er sgi hårdt..)-;

7000! det er jo en foræring for sådan en smuk og sund hund, så nærmere
10000... ((-;
jeg har en knægt på 4 du kan få for 7000..GGGG jeg ved ikke hvem af de 2 der
er værst i øjeblikket...

loui havde en periode for et halvt år siden, hvor han var på samme måde,
kugleskør og fjollet og uden for pædagogisk rækkevidde... og nu har han
altså en tur til.. tålmodighed er en dyd..
til gengæld er emma ved at være eksemplarisk, både psykisk og
træningsmæssigt..så det kan man så glæde sig over..(-;

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 10-03-06 00:16

On Thu, 9 Mar 2006 17:37:27 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Du skal ikke kalde min superAngel for en skvathund,
>meget har du budt mig, men der går grænsen

Det er da en skvathund, når den tuder bare katten napper den lidt.
TUDEFJÆS! *LOL*

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 10-03-06 09:42

> Det er da en skvathund, når den tuder bare katten napper den lidt.
> TUDEFJÆS! *LOL*

Sådan en klør-5 kan nu godt gører avs

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 10-03-06 10:51

On Fri, 10 Mar 2006 09:41:54 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Sådan en klør-5 kan nu godt gører avs

Med tre katte er jeg udemærket klar over hvordan sådan nogle sømposer
føles, men mine hunde er jo ikke skvathunde, så de klager sig ikke!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 10-03-06 11:39

> Med tre katte er jeg udemærket klar over hvordan sådan nogle sømposer
> føles, men mine hunde er jo ikke skvathunde, så de klager sig ikke!

Nu har dine hunde jo heller ikke mødt min kampkat

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 10-03-06 12:54

On Fri, 10 Mar 2006 11:38:58 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nu har dine hunde jo heller ikke mødt min kampkat

Nej, gudskelov, for det havde katten nok ikke overlevet. Der er nemlig
stor forskel på om det er egne katte eller fremmede katte. Fremmede
katte spiller med livet som indsats mod mine "dræberhunde".
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 10-03-06 13:32

> Nej, gudskelov, for det havde katten nok ikke overlevet. Der er nemlig
> stor forskel på om det er egne katte eller fremmede katte. Fremmede
> katte spiller med livet som indsats mod mine "dræberhunde".

Sjovt nok er det lige sådan min kampkrigskat har det med fremmede hunde,
mine egne hunde nøjes den med at lemlæste, fremmede hunde er mad
Det er jo nok ikke uden grund at mine nærmeste naboer ikke tør have hunde

/Jens

Fra : Mus

Dato : 10-03-06 12:34

> [...]
> mine egne hunde nøjes den med at lemlæste, fremmede hunde er mad
> Det er jo nok ikke uden grund at mine nærmeste naboer ikke tør have hunde

Sikke da nogel skvatnaboer

Tøsenjungen siger jeg bare

LN

Fra : Søren LH

Dato : 09-03-06 19:51

"js" <0h@paradis.dk> skrev i en meddelelse

Blåtand har et problem med sine hunde og efterlyse hjælp til at få styr på
dem. Dit bud er

> Tror du ikke du skulle få styr på dine hunde

Meget konstruktivt..........

Mvh
Søren

Fra : 0h-paradis

Dato : 09-03-06 22:57

Søren LH skrev:
> "js" <0h@paradis.dk> skrev i en meddelelse
>
> Blåtand har et problem med sine hunde og efterlyse hjælp til at få styr på
> [...]
Nu skal han jo først erkende, at det er ham der problemet og ikke
naboens søn, ellers kommer man jo ikke videre.

fra Paradiset

Fra : pwh

Dato : 10-03-06 09:45

> Blåtand har et problem med sine hunde og efterlyse hjælp til at få
> styr på dem. Dit bud er

> Meget konstruktivt..........
>
> Mvh
> Søren

Man kan da let få det indtryk at Blåtand synes at det er naboen
der er problemet, der er altså noget der hedder at feje for egen
dør inden man fejer for andres.
Som jeg læser det opfører Blåtands hunde sig ikke acceptapelt.

/Jens

Fra : Susanna Mørck Thuese~

Dato : 08-03-06 13:36

--
Jeg kender godt nok ikke dine hunde eller din nabo. Men ofte gør
hunde jo hvis der er noget de ikke kender, der kommer for tæt

Når i så har redet det gode naboforhold, kan i jo begynde at
snakke om hvad der er galt med ahns hund hvis den hyler når den
er alene.
Susanna

Susanna

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-03-06 20:03

"Susanna Mørck Thuesen (slet 0QRJO)" <sus.thue@0QRJOadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:11418216130.21434451438461@dtext.news.tele.dk...
> [...]
>
> Når i så har redet det gode naboforhold, kan i jo begynde at
> snakke om hvad der er galt med ahns hund hvis den hyler når den

Jeg brugte den taktik da jeg skulle vænne hanhunden(før vi fik
hunhunden),til at få ham til at blive mere rolig,det hjalp også at naboen
talte til ham,så det virkede!
Nu er det så at naboens søn bliver forbundet med dobberman'en og skrig og
skrål,ikke just lette forhold at rette op på !

At der så er kommet en hunhund og en flok hvalpe ,hjælper formentlig ikke på
det !
Mvh Steen

Fra : Søren LH

Dato : 08-03-06 18:18

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dkfjern> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hans hund gør og hyler og piber helt vildt når den er alene hjemme,og det
> kan selvfølgelig også få vores hunde til at brokke sig højlydt!

Hvis ingen af de andre råd hjælper, og samtale ikke har fremmet forståelsen,
ville jeg behandle det som enhver anden ting en hund er bange for og/eller
gør ad. Gå hen til hegnet hvor manden skaber sig, og ignorer manden medens
du leger med hundene, træner med dem og i det hele taget lader som om det er
en helt naturlig ting at en mand står og råber. Ret hurtigt vil hundene
forstå at manden ikke er farlig. Indtil de har forstået det skal du nok
holde dem inde når du ikke er i haven også og kan tage dig af det.

Mvh
Søren

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-03-06 20:09

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Søren
>
> Ok,det er så nogenlunde hvad jeg har prøvet,det ser ud til at hjælpe,bare
svært at ignorere brølet i bagrunden og bevare roen nok til at berolige
hundende/adlede deres opmærksomhed fra " ham den ikke farlige med de
væmmelige hanhund der er kommet for tæt på " !

Bare de ikke misforstår det hele,jeg beskytter dem og holder dem inde ,ind
til den farlige mandl/hund,er væk !

Jeg takker,prøver og håber !

Mvh Steen

Fra : Ralph

Dato : 08-03-06 21:07

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dkfjern> skrev i en meddelelse

> Hej
> Jeg har et "mindre " problem!

Jeg har læst hele din tråd incl. råd og dine svar, problemet er jo tydeligt,
nabosønnen bliver sur på dine hunde der gør, og du prøver at forklare, han
er sur på dine hunde, du er sur over hans surhed, prøv dog at snakke (bemærk
at jeg ikke sagde konfrontere eller diskutere) bare en snak om jeres hunde,
vel at mærke når der IKKE er ballade i luften.
Nu er hunde jo ikke verdens letteste emne at blive enige om, men man opnår
intet ved at diskutere i en ophidset situation.

--
venligst
Ralph

Fra : Harald Blaatand

Dato : 10-03-06 00:11

> [...]
> Nu er hunde jo ikke verdens letteste emne at blive enige om, men man opnår
> intet ved at diskutere i en ophidset situation.

Jeg syntes ikke at det er ok at hundene gør efter katten,det holder dog
hurtigt op da katten er smart nok til ikke at stille sig op lige foran dem
og lave "reklame" for sig selv,i modsætning til nabosønnen
Problemet set fra min side af hegnet er at jeg prøver at opdrage hundene til
at holde op med at gø,imens nabosønnen hidser dem op ved at råbe og skrige.

Tak for alle de gode svar og råd !
Jeg må vist hellere læse nogle bøger om hundeopdragelse og så holde øje med
hvad der kommer ud af døren

Mvh Steen

Fra : pwh

Dato : 10-03-06 09:47

Harald Blaatand wrote:
> Tak for alle de gode svar og råd !
> Jeg må vist hellere læse nogle bøger om hundeopdragelse

Det havde nok været bedre at gører inden du fik hundene.

/Jens

Fra : Harald Blaatand

Dato : 10-03-06 19:35

> Det havde nok været bedre at gører inden du fik hundene.
>
> /Jens
>
> Ok,meget morsomt
>Der skulle selvfølgelig have stået "læse nogle flere bøger"

Jeg kan da lige fortælle at i dag sprang han over et hegn på 112 cm for at
"snakke " med naboens dobberman,jeg fik ham hurtigt i snor og fik talt
stille og roligt med nabosønnen og min hanhund var fuldstændig rolig da han
selv var uden for hegnet,så må jeg se om jeg kan finde en bog der fortæller
mig hvordan en labrador han og en dobberman han,kan blive rigtigt gode
venner !
"den engelske tv2 hundetræner" ville jo nok sige:;,af med kuglerne!,men der
må findes en anden løsning.

Jeg har også tænkt på om de 10 hvalpe giver større beskyttertrang med deraf
følgende agressiv opførsel,men det kan jeg jo nok også læse i en bog

Mvh Steen

P.S
nu er hegnet højere

Fra : 0h-paradis

Dato : 10-03-06 09:59

Harald Blaatand skrev:
> [...]
>

> Tak for alle de gode svar og råd !
> Jeg må vist hellere læse nogle bøger om hundeopdragelse og så holde øje med

Så bør du nok først lære lidt om lederskab.
En god leder beskytter og bestemmer over flokken og når hunden har acc.
dig som leder, holder den nok op med at gø af nabosønnen, for så ved den
at du kan beskytte din "flok", og den er fritaget
Her er et par link som måske kan hjælpe dig

http://www.dch-danmark.dk/hundekonsulent/index_problemguide.htm

http://www.dch-danmark.dk/hundeadfaerd.htm#hundesprog

fra Paradiset

Fra : Mus

Dato : 10-03-06 12:07

> [...]
> dig som leder, holder den nok op med at gø af nabosønnen, for så ved den
> at du kan beskytte din "flok", og den er fritaget

Også når det gælder schæfere og gravhunde

Hold op der findes mange dårlige ledere netop af disse racer så.

He he vi er til gengæld super ledere så - for vores gizmo gøer stort set
aldrig

Nej det er en boxer og de gøer bare generelt ikke meget

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 10-03-06 14:54

> [...]
> aldrig
>
> Nej det er en boxer og de gøer bare generelt ikke meget

nej det gør de faktisk ikke... kun når der er en god grund til det, eller
når de får en blødning...(-;

mvh. marie - en rigtig hund er en boxerhund....((-;

Fra : Mus

Dato : 10-03-06 13:41

> nej det gør de faktisk ikke... kun når der er en god grund til det, eller
> når de får en blødning...(-;
>
> mvh. marie - en rigtig hund er en boxerhund....((-;

---------------------

Nemlig

Åh ja de blødninger de blødninger. Boxerejere er noget for sig selv -
heldigvis

Hmmm er Loui HD fotograferet og tjekket for Spondolyose(hvordan det end
staves). Pas på jeg ikke tager dig på ordet. Hmm 10000,- Manden skal
bearbejdes

LN

Fra : Peter

Dato : 11-03-06 18:15

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dkfjern> skrev i en meddelelse

> Hej
> Jeg har et "mindre " problem!

Efter at have læst samtlige indlæg, kan jeg kun konstatere, at denne gruppe
vist mest består af en flok selvglade narrerøve.
Manden har et problem, og det eneste har får smidt i hovedet, er alt muligt
lort om hvor dygtige i selv er som hundeejere, efterfulgt af hvor gode og
dygtige jeres egne hunde er. Vor Herre bevar os alle.
Hjælp dog manden i stedet for, og kan i ikke det, så hold jeres kæft.

Peter

Der desværre ikke kan hjælpe, og herefter derfor holder sin kæft.

Fra : jopa

Dato : 11-03-06 18:22

Peter skriblede bla:

> [...]
> hvor gode og dygtige jeres egne hunde er. Vor Herre bevar os alle.
> Hjælp dog manden i stedet for, og kan i ikke det, så hold jeres kæft.

Det har du da ret i, men mener da at bla jeg skrev at han skulle tage en
snak med naboen

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : 0h-paradis

Dato : 11-03-06 18:40

jopa skrev:
> Peter skriblede bla:
>>

> Det har du da ret i, men mener da at bla jeg skrev at han skulle tage en
> snak med naboen

Ja og jeg er kommet med et par link, efter man er kommet lidt ind til
"benet".
Så Sorteper er givet videre til dig

fra Paradiset

Fra : Harald Blaatand

Dato : 11-03-06 19:25

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Peter
>
> Der desværre ikke kan hjælpe, og herefter derfor holder sin kæft.

Jeg havde egentlig også håbet på et par gode råd da jeg "vovede" forsøget og
spurgte her i gruppen,jeg fik da et par gode link.
Nu er der vel så kun tilbage at få hundene specialtrænet,eller at enten jeg
eller dobberman'en med ejer,flytter )

Mvh Steen

Fra : pwh

Dato : 11-03-06 20:43

Peter wrote:
> Efter at have læst samtlige indlæg, kan jeg kun konstatere, at denne
> gruppe vist mest består af en flok selvglade narrerøve.

*LOL*

/Jens (som straks føler sig truffet)

Fra : fam. Ager

Dato : 11-03-06 22:04

> *LOL*
>
> /Jens (som straks føler sig truffet)
>
>-------
ja, selvfølgelig... LOL!!!

-mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 12-03-06 06:09

Peter wrote:
> Der desværre ikke kan hjælpe, og herefter derfor holder sin kæft.

Det ville vi sætte stor pris på.

/Jens