Agillity redskaber
Fra : Holm

Dato : 07-03-06 23:05

Hej NG

Er der nogen herinde der har nogle gode links til hvor jeg kan købe agillity
redskaber?
Jeg synes jeg har ledt flere steder uden held.

Hilsen Holm

Fra : makkerlone

Dato : 08-03-06 14:26

Selvfølgelig kan jeg hjælpe:

http://home20.inet.tele.dk/kateogknud/

K.h. Lone Sørensen

Fra : Sanne

Dato : 08-03-06 16:09

"makkerlone" <panik@makker.dk> skrev i en meddelelse
Selvfølgelig kan jeg hjælpe:

http://home20.inet.tele.dk/kateogknud/

K.h. Lone Sørensen

Savle savle...Damn de ser lækre ud.
Ved liiiige hvor de kan stå her.
Hvornår er det man får skattepenge tilbage ??

MV
Sanne

Fra : Louise

Dato : 08-03-06 09:58

Hejsa

I den klub hvor jeg er instruktør køber vi de fleste redskaber ved

Hans Peter Dinesen fra Ribe
Hans mail er : hpd@get2net.dk.

;) Louise

Fra : Holm