MS Windows
briani 27239
Nogen der har windows opdateringer?
Fra : Gjug@

Dato : 07-03-06 22:17

Hejsa

Jeg vil gerne lave en skive med Windows XP SP2 + "alle nye opdateringer"
siden SP2.... Jeg har tænkt mig at bruge programmet nLite, til at rippe de
dele af windows jeg ikke skal bruge og samtidig opdatere windows med alle
opdateringer siden SP2 udkom.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg kan finde opdateringerne
samlet?

Og det skal ikke være microsofts hjemmeside, for det er umuligt at finde en
overskuelig liste med alle opdateringer og downloade derfra. Det er også
vigtigt at opdateringerne er på DANSK, altså til den danske udgave af
Windows XP Pro...

På forhånd tak.

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 07-03-06 23:22

"Gjug@" <gjuga @ mailme.dk> skrev i en meddelelse news:440df828$0$175$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> derfra. Det er også vigtigt at opdateringerne er på DANSK, altså til den danske udgave af Windows XP Pro...

Kan du bruge denne :

http://www.microsoft.com/technet/security/current.aspx?productid=121&servicepackid=158

Fra : Gjug@

Dato : 08-03-06 07:42

> Kan du bruge denne :
>
> http://www.microsoft.com/technet/security/current.aspx?productid=121&servicepackid=158

Jeg har nu kigget lidt på ovenstående adresse og umiddelbart er det ikke
lige det jeg efterspørger. Siden du henviser til er med alle mulige
opdateringer til forskelligt software og så er det på engelsk.

Det jeg sigter efter er, at finde en side med en overskuelig liste over
"windows update" filer siden SP2 udkom og så skal opdateringerne være til
dansk version af windows xp. Det kunne også tænkes at der er nogen der har
lagt samtilige filer (op til februar) i en zip/rar fil og har den til
download fra en side.

Fra : Fjollefrans

Dato : 08-03-06 21:44

"Gjug@" <gjuga @ mailme.dk> wrote in message

> [...]
> dansk version af windows xp. Det kunne også tænkes at der er nogen der har
> lagt samtilige filer (op til februar) i en zip/rar fil og har den til

Prøv denne her
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/default.asp

den kan vist hvad du vil, men hvis du blindt henter hvad der er kommet af
opdateringer siden SP2, så vil der være flere end du har brug for. Nogle
opdateringer vil være afløst af andre.
WindowsUpdate vil være klart den bedste løsning, hvis du har en nogenlunde
internetforbindelse.

- FF

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-03-06 22:59

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Gjug@" <gjuga @ mailme.dk> wrote in message

Lad WindowsUpdate søge efter opdateringerne
Så får du en liste over hvad du mangler og kan så hente dem seperat
og gemme dem på disken og så slipstreame dem ind på den Cd du vil lave.
De kan downloades enkeltvis fra .
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?pocId=&freetext=KB913446&DisplayLang=da
bare søg på f.eks KB913446 osv
Mvh / Bjarne

Fra : Jama

Dato : 09-03-06 10:55

> [...]
> opdateringer vil være afløst af andre.
> WindowsUpdate vil være klart den bedste løsning, hvis du har en nogenlunde

--------------------------------------
Prøv denne her,den brugte jeg da jeg opdate udenom
WinUpdate
"https://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?NextOrPrevClause=1%7c-50&DisplayLang=da&categoryid=7&sortCriteria=popularity&sortOrder=ascending&nr=20"
Der er alle opdate til Windows både til Hotfix og sikkerheds opdate.
Mvh.Jama

Fra : Tveskaeg

Dato : 09-03-06 15:24

On Tue, 7 Mar 2006 22:16:33 +0100, "Gjug@" <gjuga @ mailme.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg vil gerne lave en skive med Windows XP SP2 + "alle nye opdateringer"
>siden SP2.... Jeg har tænkt mig at bruge programmet nLite, til at rippe de

Jeg lavede en liste over alle de sikkerhedskritiske opdateringer der
til rådighed hos mickeysoft når man har en WinXP Home Ed DK med SP2.

Listen er lavet ud fra $hf_mig$ biblioteket i C:\Windows

Der mangler kun een opdatering som er 905474. Det er Windows Genuine
Advantage Notification som ikke kan downloades seperat fra mickeysoft.

Man kan selv downloade opdateringerne her ved at indtaste det 6
cifrede nummer.
http://www.microsoft.com/downloads/Browse.aspx?displaylang=en&categoryid=7

HUSK AT SKIFTE SPROG TIL DANSK ELLERS VIL FLERE AF OPDATERINGERNE IKKE
VÆRE TILGÆNGELIGE

Q816093_W2K_SP4_X86_DA.exe er en sikkerhedsopdatering til mickeysofts
VM Java machine.

Ved download af 887742 og 898461 måtte jeg gennemføre et
valideringscheck.

904706 fandtes i 2 versioner, en fra 11102005 og en fra 13122005 med
en v2 extension i filnavnet, begge omhandlende Directshow (DX9)

Q816093_W2K_SP4_X86_DA.exe
WindowsXP-KB873339-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB885250-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB885835-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB885836-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB886185-x86-dan.exe
WindowsXP-KB887472-x86-dan.exe
WindowsXP-KB887742-x86-DAN(validering-påkrævet).exe
WindowsXP-KB888113-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB888302-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB890046-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB890859-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB891781-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB893756-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB894391-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB896358-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB896422-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB896423-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB896424-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB896428-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB898461-x86-DAN(validering-påkrævet.exe
WindowsXP-KB899587-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB899591-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB900725-x86-DAN.exe
WindowsXP-KB901017-x86-DAN.exe