/ Forside / Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Højere uddannelser
#NavnPoint
Nordsted1 1588
erling_l 1224
ans 1150
dova 895
gert_h 800
molokyle 661
berpox 610
creamygirl 610
3773 570
10  jomfruane 570
Nye fotografiske beviser mod bemandet måne~
Fra : Jakob Nielsen


Dato : 12-02-06 23:59

http://makeashorterlink.com/?I211121AC
Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding



 
 
Frodo Nifinger (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Frodo Nifinger


Dato : 13-02-06 00:36

Jakob Nielsen wrote:
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Øhhh, det der har sq da aldrig være månelandingsfartøjet eagle.

mvh

--
Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger



Thomas S (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Thomas S


Dato : 13-02-06 00:49

Frodo Nifinger wrote:
> Jakob Nielsen wrote:
> > http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> > Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding
>
> Øhhh, det der har sq da aldrig være månelandingsfartøjet eagle.

Tip: Gå ind på siden igen, og kør videre med "continue"-knapperne.

--
mvh

Thomas S


Bertel Lund Hansen (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 13-02-06 01:48

Jakob Nielsen skrev:

> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Imponerende. Jeg har hidtil kategorisk afvist
konspirationsteorierne, men det her får mig godt nok til at
tvivle.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

dktekno (13-02-2006)
Kommentar
Fra : dktekno


Dato : 13-02-06 11:56

Det er ingen beviser overhovedet. Ikke det mindste.

Der spørges f.eks. om hvor krateret til de 25.000 pund brændstof blev af.

Ja, nu er månens overflade jo ret hård. Desuden vil en omgang ild, som
brændstoffet blev omdannet til, jo altså ikke skabe de store kratere...

Alle konspirationsteorierne bunder i manglende forståelse for fysik.




Holst (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 13-02-06 12:04


dktekno wrote:

> Det er ingen beviser overhovedet. Ikke det mindste.
>
> Der spørges f.eks. om hvor krateret til de 25.000 pund brændstof blev af.
>
> Ja, nu er månens overflade jo ret hård. Desuden vil en omgang ild, som
> brændstoffet blev omdannet til, jo altså ikke skabe de store kratere...
>
> Alle konspirationsteorierne bunder i manglende forståelse for fysik.

Hvis du nu trykker på 'Continue' et par gange, så kommer du frem til et
billeder, der helt klart beviser det. Der skrives da også:

If the length of the lower support column of the lunar lander was 4ft
tall, this would indicate that the astronaut was over 8ft tall, which
none of the astronauts were.

Et meget godt bevis. Endvidere er der utallige fejl i skyggerne på det
pågældende billede. Ingen tvivl om, at det er snyd det hele.

Jakob M (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Jakob M


Dato : 13-02-06 10:41


"Jakob Nielsen" <a@b.c> skrev i en meddelelse
news:43efbdd1$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Skulle du ikke have postet i news:dk.snak.vittigheder i stedet ?.

Mvh
Jakob



Bertel Lund Hansen (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 13-02-06 14:44

Jakob M skrev:

> Skulle du ikke have postet i news:dk.snak.vittigheder i stedet ?

Nej, det dur ikke. Der bliver det jo ikke taget alvorligt.

.... bt få re qrg vxxr fwbig.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

Kim Ludvigsen (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 13-02-06 16:33

Den 13-02-06 14.43 skrev Bertel Lund Hansen følgende:
> Jakob M skrev:
>
>> Skulle du ikke have postet i news:dk.snak.vittigheder i stedet ?
> Nej, det dur ikke. Der bliver det jo ikke taget alvorligt.

Jeg fatter slet ikke, at nogen kan tage det alvorligt her. Flere har
skrevet om at klikke sig videre, men helt ærligt, de to billeder på den
første side burde være mere end rigeligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.
http://kimludvigsen.dk

Bertel Lund Hansen (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 13-02-06 17:22

Kim Ludvigsen skrev:

> Jeg fatter slet ikke, at nogen kan tage det alvorligt her.

Næ. På en bagvendt måde viser det vel egentlig hvorfor så mange
tager konspirationerne alvorligt? Nogle mangler kritisk sans.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

Herluf Holdt, 3140 (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Herluf Holdt, 3140


Dato : 13-02-06 17:37

Bertel Lund Hansen skrev:
> Kim Ludvigsen skrev:

>> Jeg fatter slet ikke, at nogen kan tage det alvorligt her.

> Næ. På en bagvendt måde viser det vel egentlig hvorfor
> så mange tager konspirationerne alvorligt? Nogle mangler
> kritisk sans.

Da dette er dk.videnskab, kunne det være sjovt at se om
nogen, ud fra horisontens krumning på "fotografierne", kan
beregne den imaginære månes omtrentlige diameter?

Min fornemmelse er at den månes diameter kun er ganske
få hundrede meter.

--
'rluf


kk (13-02-2006)
Kommentar
Fra : kk


Dato : 13-02-06 11:08


"Jakob Nielsen" <a@b.c> skrev i en meddelelse
news:43efbdd1$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Hej,
Som jeg husker månelanderen fra 1969, så så den ihvertfald ikke sådan ud som
vist på billederne. Den ligner ikke engang den mock-up simulator so NASA
anvendte til astronauttræning, i en stor hal, indrettet med "månelandskab"
og det hele. Billederne er tilsyneladende udsendt af NASA i 1970, og da
månelanderen ihvert fald ikke er fra den første (om nogen) landing, kan de
ikke være derfra.
Det er snarere billeder fra en børnedukkefilm, udsendt fra NASA i 1970.
At antage disse (og mange andre) billeder, som beviser for
konspirationsteorier, må forekomme absurd og vidner kun om mangel på
indsigt, men det er selvfølgelig også længe siden.
mvh
kk
>
>



Jakob Nielsen (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Jakob Nielsen


Dato : 13-02-06 12:31

> At antage disse (og mange andre) billeder, som beviser for
> konspirationsteorier, må forekomme absurd og vidner kun om mangel på
> indsigt, men det er selvfølgelig også længe siden.

Er du seriøs?
Hvordan forklarer du et af de senere billeder, hvor man kan se ind i den
flettede kurv, selvom dens indre er i skygge i forhold til direkte sollys?
Ja, jeg spørger bare!
http://www.boreme.com/boreme/funny-2002/nasa_fraud-p3.php?fromrelated=



Jan Nielsen (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Jan Nielsen


Dato : 13-02-06 12:36

On Mon, 13 Feb 2006 11:08:20 +0100, "kk" <kru@nospammail.dk> wrote:

>
>"Jakob Nielsen" <a@b.c> skrev i en meddelelse
>news:43efbdd1$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
>> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding
>
>Hej,
>Som jeg husker månelanderen fra 1969, så så den ihvertfald ikke sådan ud som
>vist på billederne. Den ligner ikke engang den mock-up simulator so NASA
>anvendte til astronauttræning, i en stor hal, indrettet med "månelandskab"
>og det hele. Billederne er tilsyneladende udsendt af NASA i 1970, og da
>månelanderen ihvert fald ikke er fra den første (om nogen) landing, kan de
>ikke være derfra.
>Det er snarere billeder fra en børnedukkefilm, udsendt fra NASA i 1970.
>At antage disse (og mange andre) billeder, som beviser for
>konspirationsteorier, må forekomme absurd og vidner kun om mangel på
>indsigt, men det er selvfølgelig også længe siden.
>mvh
>kk

Min nyeste konspirationsteori går på, at "nogen"<mumle, mumle> kommer "noget"
<mumle, mumle> i drikkevandet der nedbryder individets evne til at skelne mellem
ironi og alvor.
--
- JN -

Holst (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 13-02-06 12:55


Jan Nielsen wrote:

> Min nyeste konspirationsteori går på, at "nogen"<mumle, mumle> kommer "noget"
> <mumle, mumle> i drikkevandet der nedbryder individets evne til at skelne mellem
> ironi og alvor.

Jeg er enig. Det har jo stået på i mange, mange år. Det et givetvis et
eller andet skjult broderskab, som står for det.

Søren H. Nielsen (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Søren H. Nielsen


Dato : 13-02-06 12:46

LOL

"Jakob Nielsen" <a@b.c> wrote in message
news:43efbdd1$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding
>
>



Thomas S (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Thomas S


Dato : 13-02-06 19:02

Herluf Holdt, 3140 wrote:
>
> Min fornemmelse er at den månes diameter kun er ganske
> få hundrede meter.
>

Det er alt for meget. På det her billede har vi en betragtelig del af
cirkelbuen og et menenske at måle med:
http://www.boreme.com/boreme/funny-2002/nasa_fraud-p2.php?fromrelated=

Jeg vurderer umiddelbart cirkeludsnittet til at være en tredjedel af
en kvartcirkel, altså en tolvtedel af hele månes omkreds. Med
allerbedste vilje kan vi få det til at være 10 meter (men så er en
mand i et månekostume ganske høj) - dvs. vi har en omkreds på 120
meter. Det skal vi have divideret med pi og så får vi en diameter på
40 meter. Jeg vil tror det er i overkanten, men lad os bare sig at
månen er 35-40 meter i diameter.

--
mvh

Thomas S


Morten Guldager (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Morten Guldager


Dato : 13-02-06 20:30

2006-02-13 Thomas S wrote
> Herluf Holdt, 3140 wrote:
>>
>> Min fornemmelse er at den månes diameter kun er ganske
>> få hundrede meter.
> Jeg vil tror det er i overkanten, men lad os bare sig at
> månen er 35-40 meter i diameter.

Det er da også vildt meget for meget. Jeg kan ikke med min bedste vilje
få månen til at fylde mere end en underkop.


/Morten

Jakob Nielsen (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Jakob Nielsen


Dato : 13-02-06 21:19

> Det er da også vildt meget for meget. Jeg kan ikke med min bedste vilje
> få månen til at fylde mere end en underkop.

Det afhænger vel af hvor lange arme man har.



Kim Ludvigsen (14-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 14-02-06 01:13

Den 13-02-06 21.18 skrev Jakob Nielsen følgende:
>> Det er da også vildt meget for meget. Jeg kan ikke med min bedste vilje
>> få månen til at fylde mere end en underkop.
>
> Det afhænger vel af hvor lange arme man har.

Nu tror jeg, jeg har forstået relativitetsteorien!

Hidtil har jeg ellers troet på denne forklaring:
http://ordforklaring.dk/ordforklaring.php?forklaring=relativitetsteorien

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Nvu til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder
internet-standarderne.
http://kimludvigsen.dk

Per Abrahamsen (14-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Abrahamsen


Dato : 14-02-06 16:15

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> writes:

> Jakob Nielsen wrote:
>> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
>> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding
>
> Øhhh, det der har sq da aldrig være månelandingsfartøjet eagle.

Det er præcis den "lunar lander" jeg husker fra min ungdom ... omend
der er kommer mere tekstur på siden dengang.

Og jeg husker ikke noget efter selve landingen. (Andet end "lidt
mindre thrust næste gang.)


kautaq (14-02-2006)
Kommentar
Fra : kautaq


Dato : 14-02-06 19:44

Jakob Nielsen skrev:
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Det virker ikke særlig seriøst, næh, så er det straks mere alvorligt
med de censurerede billeder fra Pathfinder-missionen:

http://www.enterprisemission.com/pasadena2.html



Jan Rasmussen (15-02-2006)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 15-02-06 21:42

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse news:43f224db$0$38675$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jakob Nielsen skrev:
>> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
>> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding
>
> Det virker ikke særlig seriøst, næh, så er det straks mere alvorligt
> med de censurerede billeder fra Pathfinder-missionen:
>
> http://www.enterprisemission.com/pasadena2.html

Tak for det link, jeg har lige brugt et par timer på det,
hér går man og syntes at vi lever i et 'kedeligt' sol system.
http://www.enterprisemission.com/moon1.htm


http://saturn.jpl.nasa.gov/multimedia/images/image-details.cfm?imageID=1270
"The most unique, and perhaps most remarkable feature discovered on Iapetus
in Cassini images is a topographic ridge that coincides almost exactly with the geographic equator."

"The physical origin of the ridge has yet to be explained"

http://www.enterprisemission.com/images_v2/Iapetus3/Denk-The-Wall3.jpg

Jan Rasmussen




Preben Riis Sørensen (15-02-2006)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 15-02-06 21:48


"Jan Rasmussen" <7@7.7> skrev>
>
http://saturn.jpl.nasa.gov/multimedia/images/image-details.cfm?imageID=1270

Altså et billede af en Valnød! Det er snyd det hele.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177573
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409050
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste