Nye fotografiske beviser mod bemandet måne~
Fra : Jakob Nielsen

Dato : 12-02-06 23:59

http://makeashorterlink.com/?I211121AC
Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 13-02-06 00:36

Jakob Nielsen wrote:
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Øhhh, det der har sq da aldrig være månelandingsfartøjet eagle.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas S

Dato : 13-02-06 00:49

Frodo Nifinger wrote:

> Øhhh, det der har sq da aldrig være månelandingsfartøjet eagle.

Tip: Gå ind på siden igen, og kør videre med "continue"-knapperne.

Thomas S

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-02-06 01:48

Jakob Nielsen skrev:

> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Imponerende. Jeg har hidtil kategorisk afvist
konspirationsteorierne, men det her får mig godt nok til at
tvivle.

--
Bertel

Fra : dktekno

Dato : 13-02-06 11:56

Det er ingen beviser overhovedet. Ikke det mindste.

Der spørges f.eks. om hvor krateret til de 25.000 pund brændstof blev af.

Ja, nu er månens overflade jo ret hård. Desuden vil en omgang ild, som
brændstoffet blev omdannet til, jo altså ikke skabe de store kratere...

Alle konspirationsteorierne bunder i manglende forståelse for fysik.

Fra : Holst

Dato : 13-02-06 12:04

dktekno wrote:

> [...]
> brændstoffet blev omdannet til, jo altså ikke skabe de store kratere...
>
> Alle konspirationsteorierne bunder i manglende forståelse for fysik.

Hvis du nu trykker på 'Continue' et par gange, så kommer du frem til et
billeder, der helt klart beviser det. Der skrives da også:

If the length of the lower support column of the lunar lander was 4ft
tall, this would indicate that the astronaut was over 8ft tall, which
none of the astronauts were.

Et meget godt bevis. Endvidere er der utallige fejl i skyggerne på det
pågældende billede. Ingen tvivl om, at det er snyd det hele.

Fra : Jakob M

Dato : 13-02-06 10:41

"Jakob Nielsen" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Skulle du ikke have postet i news:dk.snak.vittigheder i stedet ?.

Mvh
Jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-02-06 14:44

Jakob M skrev:

> Skulle du ikke have postet i news:dk.snak.vittigheder i stedet ?

Nej, det dur ikke. Der bliver det jo ikke taget alvorligt.

.... bt få re qrg vxxr fwbig.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-02-06 16:33

Den 13-02-06 14.43 skrev Bertel Lund Hansen følgende:

> Nej, det dur ikke. Der bliver det jo ikke taget alvorligt.

Jeg fatter slet ikke, at nogen kan tage det alvorligt her. Flere har
skrevet om at klikke sig videre, men helt ærligt, de to billeder på den
første side burde være mere end rigeligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-02-06 17:22

Kim Ludvigsen skrev:

> Jeg fatter slet ikke, at nogen kan tage det alvorligt her.

Næ. På en bagvendt måde viser det vel egentlig hvorfor så mange
tager konspirationerne alvorligt? Nogle mangler kritisk sans.

--
Bertel

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-02-06 17:37

Bertel Lund Hansen skrev:

> Næ. På en bagvendt måde viser det vel egentlig hvorfor
> så mange tager konspirationerne alvorligt? Nogle mangler
> kritisk sans.

Da dette er dk.videnskab, kunne det være sjovt at se om
nogen, ud fra horisontens krumning på "fotografierne", kan
beregne den imaginære månes omtrentlige diameter?

Min fornemmelse er at den månes diameter kun er ganske
få hundrede meter.

--
'rluf

Fra : kk

Dato : 13-02-06 11:08

"Jakob Nielsen" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Hej,
Som jeg husker månelanderen fra 1969, så så den ihvertfald ikke sådan ud som
vist på billederne. Den ligner ikke engang den mock-up simulator so NASA
anvendte til astronauttræning, i en stor hal, indrettet med "månelandskab"
og det hele. Billederne er tilsyneladende udsendt af NASA i 1970, og da
månelanderen ihvert fald ikke er fra den første (om nogen) landing, kan de
ikke være derfra.
Det er snarere billeder fra en børnedukkefilm, udsendt fra NASA i 1970.
At antage disse (og mange andre) billeder, som beviser for
konspirationsteorier, må forekomme absurd og vidner kun om mangel på
indsigt, men det er selvfølgelig også længe siden.
mvh
kk

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 13-02-06 12:31

> At antage disse (og mange andre) billeder, som beviser for
> konspirationsteorier, må forekomme absurd og vidner kun om mangel på
> indsigt, men det er selvfølgelig også længe siden.

Er du seriøs?
Hvordan forklarer du et af de senere billeder, hvor man kan se ind i den
flettede kurv, selvom dens indre er i skygge i forhold til direkte sollys?
Ja, jeg spørger bare!
http://www.boreme.com/boreme/funny-2002/nasa_fraud-p3.php?fromrelated=

Fra : Jan Nielsen

Dato : 13-02-06 12:36

On Mon, 13 Feb 2006 11:08:20 +0100, "kk" <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>konspirationsteorier, må forekomme absurd og vidner kun om mangel på
>indsigt, men det er selvfølgelig også længe siden.

Min nyeste konspirationsteori går på, at "nogen"<mumle, mumle> kommer "noget"
<mumle, mumle> i drikkevandet der nedbryder individets evne til at skelne mellem
ironi og alvor.
--
- JN -

Fra : Holst

Dato : 13-02-06 12:55

Jan Nielsen wrote:

> Min nyeste konspirationsteori går på, at "nogen"<mumle, mumle> kommer "noget"
> <mumle, mumle> i drikkevandet der nedbryder individets evne til at skelne mellem
> ironi og alvor.

Jeg er enig. Det har jo stået på i mange, mange år. Det et givetvis et
eller andet skjult broderskab, som står for det.

Fra : Søren H. Nielsen

Dato : 13-02-06 12:46

LOL

Fra : Thomas S

Dato : 13-02-06 19:02

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Min fornemmelse er at den månes diameter kun er ganske
> få hundrede meter.

Det er alt for meget. På det her billede har vi en betragtelig del af
cirkelbuen og et menenske at måle med:
http://www.boreme.com/boreme/funny-2002/nasa_fraud-p2.php?fromrelated=

Jeg vurderer umiddelbart cirkeludsnittet til at være en tredjedel af
en kvartcirkel, altså en tolvtedel af hele månes omkreds. Med
allerbedste vilje kan vi få det til at være 10 meter (men så er en
mand i et månekostume ganske høj) - dvs. vi har en omkreds på 120
meter. Det skal vi have divideret med pi og så får vi en diameter på
40 meter. Jeg vil tror det er i overkanten, men lad os bare sig at
månen er 35-40 meter i diameter.

Thomas S

Fra : Morten Guldager

Dato : 13-02-06 20:30

2006-02-13 Thomas S wrote

> Jeg vil tror det er i overkanten, men lad os bare sig at
> månen er 35-40 meter i diameter.

Det er da også vildt meget for meget. Jeg kan ikke med min bedste vilje
få månen til at fylde mere end en underkop.

/Morten

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 13-02-06 21:19

> Det er da også vildt meget for meget. Jeg kan ikke med min bedste vilje
> få månen til at fylde mere end en underkop.

Det afhænger vel af hvor lange arme man har.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-02-06 01:13

Den 13-02-06 21.18 skrev Jakob Nielsen følgende:

> Det afhænger vel af hvor lange arme man har.

Nu tror jeg, jeg har forstået relativitetsteorien!

Hidtil har jeg ellers troet på denne forklaring:
http://ordforklaring.dk/ordforklaring.php?forklaring=relativitetsteorien

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Nvu til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 14-02-06 16:15

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> writes:

> Øhhh, det der har sq da aldrig være månelandingsfartøjet eagle.

Det er præcis den "lunar lander" jeg husker fra min ungdom ... omend
der er kommer mere tekstur på siden dengang.

Og jeg husker ikke noget efter selve landingen. (Andet end "lidt
mindre thrust næste gang.)

Fra : kautaq

Dato : 14-02-06 19:44

Jakob Nielsen skrev:
> http://makeashorterlink.com/?I211121AC
> Nye fotografiske beviser mod bemandet månelanding

Det virker ikke særlig seriøst, næh, så er det straks mere alvorligt
med de censurerede billeder fra Pathfinder-missionen:

http://www.enterprisemission.com/pasadena2.html

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-02-06 21:42

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse news:43f224db$0$38675$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det virker ikke særlig seriøst, næh, så er det straks mere alvorligt
> med de censurerede billeder fra Pathfinder-missionen:
>
> http://www.enterprisemission.com/pasadena2.html

Tak for det link, jeg har lige brugt et par timer på det,
hér går man og syntes at vi lever i et 'kedeligt' sol system.
http://www.enterprisemission.com/moon1.htm

http://saturn.jpl.nasa.gov/multimedia/images/image-details.cfm?imageID=1270
"The most unique, and perhaps most remarkable feature discovered on Iapetus
in Cassini images is a topographic ridge that coincides almost exactly with the geographic equator."

"The physical origin of the ridge has yet to be explained"

http://www.enterprisemission.com/images_v2/Iapetus3/Denk-The-Wall3.jpg

Jan Rasmussen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-06 21:48

"Jan Rasmussen" <7@7.7> skrev>

http://saturn.jpl.nasa.gov/multimedia/images/image-details.cfm?imageID=1270

Altså et billede af en Valnød! Det er snyd det hele.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen