/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
indkøbshistorie
Fra : S.-P.


Dato : 08-02-06 12:10

Før jul skulle min BMW R65 årg.1989 have nyt batteri. Jeg slog mærke og
model op hos T hansen og erfarede, at bateriet til pågældende model var i
restordre. Jeg valgte at tage turen fra Hadsund til Hobro alligevel og købte
et batteri til en tidligere årgang. Vel hjemkommet prøvede jeg størrelsen
før jeg fyldet syre på, og godt det samme, batteriet passede ikke. Nå,
tilbage til Hobro og bestille det der passede jfr deres lister. 2/2 2006
hentede jeg så endelig det nye batteri, og da det jo skulle være det rigtige
fik jeg fyldt syre på på vej hjem. Desværre var batteriet 4 mm for langt (
motorcyklens bredde) og derfor ubrugeligt. En opringning til T hansen
Middelfart resulterede i, at jeg skulle aflevere det syrepåfyldte batteri i
Hobro. Det er så sket d.d. men her ville man ikke hjælpe, og en fornyet
opringning til T hansen Middelfart gav nu en blank afvisning. Jeg drog så
hjem med mine papirer ( inc kvitering for indleveret batteri).
Måske burde jeg kontakte min advokat ( der sikkert er lige så stor og stærk
som thansans), men en udgift på ca 400kr er jo mindre end samme advokat skal
have for at klikke med kuglepennen, så jeg nøjes med følgende visdomsord:
T hansen har ikke styr på hvad udstyr der høre til hvilke køretøjer, hvad
der jo både er farligt og besværligt, samt at T hansen ikke er landets
førende i kundebetjening.
Ketil



 
 
Henrik H. Jensen (08-02-2006)
Kommentar
Fra : Henrik H. Jensen


Dato : 08-02-06 12:23

S.-P. wrote:
> T hansen har ikke styr på hvad udstyr der høre til hvilke køretøjer,
> hvad der jo både er farligt og besværligt, samt at T hansen ikke er
> landets førende i kundebetjening.

Havde du da regnet med det ? Kunne det mon tænkes at pris og (mangel på)
kundeservice hænger sammen...

--
En glad Henrik H. Høyer på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74



Hekto (08-02-2006)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 08-02-06 13:19

S.-P. has brought this to us :
> T hansen har ikke styr på hvad udstyr der høre til hvilke køretøjer, hvad
> der jo både er farligt og besværligt, samt at T hansen ikke er landets
> førende i kundebetjening.

Jeg mener at det er standardbatterier og at målene står på hjemmesiden?

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!



S.-P. (10-02-2006)
Kommentar
Fra : S.-P.


Dato : 10-02-06 10:46

næ.der er ingen mål på T hansens hjemmeside. Man må stole på T hansen, og
det er åbenbart ikke altid lige klogt.
mvh Ketil

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
news:mn.431e7d62b0e1b2b6.41842@urxgb.qxROT-13...
> S.-P. has brought this to us :
>> T hansen har ikke styr på hvad udstyr der høre til hvilke køretøjer,
>> hvad der jo både er farligt og besværligt, samt at T hansen ikke er
>> landets førende i kundebetjening.
>
> Jeg mener at det er standardbatterier og at målene står på hjemmesiden?
>
> --
> /Hekto
> Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!
>
>



Rene´ (08-02-2006)
Kommentar
Fra : Rene´


Dato : 08-02-06 20:05

Der var en periode, hvor jeg købte mange dele hos T.H., dels fordi at
at jeg er medlem af FDM og så får lidt procenter, og fordi deres dele
er billige, men jeg har efterhånden en del gange måtte sande, at
deres dele og kundeservice ikke er mere værd end prisen, så nu
handler jeg der faktisk ikke mere.


Bimmer (09-02-2006)
Kommentar
Fra : Bimmer


Dato : 09-02-06 23:24


"S.-P." <cfs37837@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:dscjii$ivt$1@newsbin.cybercity.dk...
>

Huskede du at løsne støddæmperen inden montering af batteri?

Jeg er lidt nysgerrig på hvad du har måttet slippe i afgift, da jeg føler
mig snydt efter motorvurdering hos told/skat. Jeg måtte selv betale 23056
kr. i afgift for min r65 gs'er, på trods af tre store buler i tanken,
deffekt gearkasse(11.000.- for at få den ombyttet og monteret når jeg får
råd) og deffekt starter.



S.-P. (10-02-2006)
Kommentar
Fra : S.-P.


Dato : 10-02-06 09:22

Ja da, det er stellet der er 4-5 mm smallere end thansen forestiller sig.
Rent juridisk er der ikke tvivl om t hansens ansvar for at bringe tingene i
orden, men man skal jo ikke føre krig hvis omkostningerne er for store i
forhold til gevinsten
Ang afgift så skal en militærmaskine ikke til toldsyn og selve synet er
ikke nødvendigt for en vurdering.
Jeg har betalt et depositun på 24855 kr der kan refunderes hvis ikke
maskinen ender med plader. Hvis den enddlige vurdering ikke en væsentlig
mindre ( = afgift på ikke over 15000 kr.) vil jeg tage depositum tilbage og
enten sætte cyklen ind med senere forsøg i tankerne eller forsøge at sælge
den . Ang gearkasse, så manglede min også 1`ste gear, men det var nu ikke så
dyrt/kompliceret at få de to tandhjul udskiftet.
Ærgeligt at drømmen om en kørende r65 gs måske ikke holder andet end
vinteres over, men det var da billigt i forsikring.
Afgiftvurdering er for mit vedkommende 1/3 og jeg skal holde dig
orienteret.
mvh Ketil
----- Original Message -----
From: "Bimmer" <mckinley@slet.cool.dk>
Newsgroups: dk.fritid.motorcykel
Sent: Thursday, February 09, 2006 11:23 PM
Subject: Re: indkøbshistorie


>
> "S.-P." <cfs37837@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:dscjii$ivt$1@newsbin.cybercity.dk...
>>
>
> Huskede du at løsne støddæmperen inden montering af batteri?
>
> Jeg er lidt nysgerrig på hvad du har måttet slippe i afgift, da jeg føler
> mig snydt efter motorvurdering hos told/skat. Jeg måtte selv betale 23056
> kr. i afgift for min r65 gs'er, på trods af tre store buler i tanken,
> deffekt gearkasse(11.000.- for at få den ombyttet og monteret når jeg får
> råd) og deffekt starter.
>
"Bimmer" <mckinley@slet.cool.dk> skrev i en meddelelse
news:43ebc0fa$0$12400$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "S.-P." <cfs37837@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:dscjii$ivt$1@newsbin.cybercity.dk...
>>
>
> Huskede du at løsne støddæmperen inden montering af batteri?
>
> Jeg er lidt nysgerrig på hvad du har måttet slippe i afgift, da jeg føler
> mig snydt efter motorvurdering hos told/skat. Jeg måtte selv betale 23056
> kr. i afgift for min r65 gs'er, på trods af tre store buler i tanken,
> deffekt gearkasse(11.000.- for at få den ombyttet og monteret når jeg får
> råd) og deffekt starter.
>



Hekto (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 10-02-06 10:41

S.-P. presented the following explanation :
> Ja da, det er stellet der er 4-5 mm smallere end thansen forestiller sig.
> Rent juridisk er der ikke tvivl om t hansens ansvar for at bringe tingene i
> orden, men man skal jo ikke føre krig hvis omkostningerne er for store i
> forhold til gevinsten
> Ang afgift så skal en militærmaskine ikke til toldsyn og selve synet er ikke
> nødvendigt for en vurdering.
> Jeg har betalt et depositun på 24855 kr der kan refunderes hvis ikke
> maskinen ender med plader. Hvis den enddlige vurdering ikke en væsentlig
> mindre ( = afgift på ikke over 15000 kr.) vil jeg tage depositum tilbage og
> enten sætte cyklen ind med senere forsøg i tankerne eller forsøge at sælge
> den . Ang gearkasse, så manglede min også 1`ste gear, men det var nu ikke så
> dyrt/kompliceret at få de to tandhjul udskiftet.
> Ærgeligt at drømmen om en kørende r65 gs måske ikke holder andet end
> vinteres over, men det var da billigt i forsikring.
> Afgiftvurdering er for mit vedkommende 1/3 og jeg skal holde dig orienteret.
> mvh Ketil
> ----- Original Message ----- From: "Bimmer" <mckinley@slet.cool.dk>
> Newsgroups: dk.fritid.motorcykel
> Sent: Thursday, February 09, 2006 11:23 PM
> Subject: Re: indkøbshistorie
>
>
>>
>> "S.-P." <cfs37837@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>> news:dscjii$ivt$1@newsbin.cybercity.dk...
>>>
>>
>> Huskede du at løsne støddæmperen inden montering af batteri?
>>
>> Jeg er lidt nysgerrig på hvad du har måttet slippe i afgift, da jeg føler
>> mig snydt efter motorvurdering hos told/skat. Jeg måtte selv betale 23056
>> kr. i afgift for min r65 gs'er, på trods af tre store buler i tanken,
>> deffekt gearkasse(11.000.- for at få den ombyttet og monteret når jeg får
>> råd) og deffekt starter.
>>
> "Bimmer" <mckinley@slet.cool.dk> skrev i en meddelelse
> news:43ebc0fa$0$12400$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>>
>> "S.-P." <cfs37837@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>> news:dscjii$ivt$1@newsbin.cybercity.dk...
>>>
>>
>> Huskede du at løsne støddæmperen inden montering af batteri?
>>
>> Jeg er lidt nysgerrig på hvad du har måttet slippe i afgift, da jeg føler
>> mig snydt efter motorvurdering hos told/skat. Jeg måtte selv betale 23056
>> kr. i afgift for min r65 gs'er, på trods af tre store buler i tanken,
>> deffekt gearkasse(11.000.- for at få den ombyttet og monteret når jeg får
>> råd) og deffekt starter.
>>

På batteriet (det gamle) står der f.eks.:12N7-3B
Det er en standard type og koden angiver kapacitet, mål og hvordam + og
- vender på batteriet.
Køber du et batteri med samme kode, burde det nye passe.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!



S.-P. (10-02-2006)
Kommentar
Fra : S.-P.


Dato : 10-02-06 10:52

T hansen solgte mig et batteri de skrev passede til bmw r65 gs 87-92, det
havde koden Y60 N24AL-B, og passer som nævnt ikke. Cyklen havde ikke et
batteri da jeg købte den så jeg havde ikke nogen referance.
mvh Ketil

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
news:mn.52807d62bf33ae51.41842@urxgb.qxROT-13...
>>
> På batteriet (det gamle) står der f.eks.:12N7-3B
> Det er en standard type og koden angiver kapacitet, mål og hvordam + og -
> vender på batteriet.
> Køber du et batteri med samme kode, burde det nye passe.
>
> --
> /Hekto
> Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!
>
>



Armand (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 10-02-06 17:04

S.-P. wrote:

> T hansen solgte mig et batteri de skrev passede til bmw r65 gs 87-92, det
> havde koden Y60 N24AL-B, og passer som nævnt ikke. Cyklen havde ikke et
> batteri da jeg købte den så jeg havde ikke nogen referance.
> mvh Ketil

Også ifølge Louis' "motobase" skal der et Y60-N24AL-B på.
Slår jeg op i Louis' katalog har dét målene(bxdxh): 185mm X 125mm X 170mm.
Hvordan passer dét med T-Hansens batteri?

Det ér jo ikke utænkeligt at den gamle militærged er godt forslået - Også
i stellet.
Samt at det ikke er uden grund at den er leveret uden batteri :-|

--
Armand.


S.-P. (12-02-2006)
Kommentar
Fra : S.-P.


Dato : 12-02-06 17:04

Tak for svar, pladsen i #geden# måler 180mm, og jeg vil snarest tage den
til en forhandler der kan vurdere om der kan findes et batteri der passer.
hv Ketil

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:dsidgs$1es$1@abbeden.bunk.cc...
>> Også ifølge Louis' "motobase" skal der et Y60-N24AL-B på.
> Slår jeg op i Louis' katalog har dét målene(bxdxh): 185mm X 125mm X 170mm.
> Hvordan passer dét med T-Hansens batteri?
>
> Det ér jo ikke utænkeligt at den gamle militærged er godt forslået - Også
> i stellet.
> Samt at det ikke er uden grund at den er leveret uden batteri :-|
>
> --
> Armand.
>



Armand (13-02-2006)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 13-02-06 00:50

S.-P. skrev:
>
> Tak for svar, pladsen i #geden# måler 180mm, og jeg vil snarest tage den
> til en forhandler der kan vurdere om der kan findes et batteri der passer.
>
You didn't get the point, huh?
Det ér det rigtige batteri du har fået, og det skal(!) være 185mm bredt :-|

Tag bare til værkstedet med geden - Dé vil sikkert kunne fortælle dig at
det er et stort koben der skal til
Det skulle da lige være medmindre du har misset at batteriet skal sidelæns
ind??

--
Armand.


S.-P. (13-02-2006)
Kommentar
Fra : S.-P.


Dato : 13-02-06 10:01

Jeg tror nok at jeg forstod dit første svar. Geden bærer ikke præg af
overlast/ flerelag maling eller lignende, men da den altså ikke måler mere
end de 180 mm, er det vel fornuftigt at lade en med lidt erfaring se på
problemet.
Men, Ho- Hum, sidelænds ind ? Det kræver vist lidt arbejde med en
vinkelsliber.



"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:dsohib$fhq$1@abbeden.bunk.cc...
> S.-P. skrev:
>>
>> Tak for svar, pladsen i #geden# måler 180mm, og jeg vil snarest tage den
>> til en forhandler der kan vurdere om der kan findes et batteri der
>> passer.
>>
> You didn't get the point, huh?
> Det ér det rigtige batteri du har fået, og det skal(!) være 185mm bredt
> :-|
>
> Tag bare til værkstedet med geden - Dé vil sikkert kunne fortælle dig at
> det er et stort koben der skal til
> Det skulle da lige være medmindre du har misset at batteriet skal sidelæns
> ind??
>
> --
> Armand.
>



S.-P. (15-02-2006)
Kommentar
Fra : S.-P.


Dato : 15-02-06 00:30

lidt orientering om den rette batteristørrelse,

Mandag besøgte jeg et BMW værksted og drog hjem med et stk Varta 519 013
17 - 12V 19 AH 170 A. Det ku lige glide ned i cyklen, der derefter startede
i 2 graders udetempratur. Så langt så godt. Måske er de R65 GSèr der blev
bygget til militæret i 1989, -eftert den "civile" produktion var ophørt-
anderledes? Ihvertfald passede det førnævnte Y60-N24AL-B absolut ikke. Og
gedens stel har åbenbart ikke lidt overlast.
mvh Ketil


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:dsidgs$1es$1@abbeden.bunk.cc...
> S.-P. wrote:
>
>> T hansen solgte mig et batteri de skrev passede til bmw r65 gs 87-92, det
>> havde koden Y60 N24AL-B, og passer som nævnt ikke. Cyklen havde ikke et
>> batteri da jeg købte den så jeg havde ikke nogen referance.
>> mvh Ketil
>
> Også ifølge Louis' "motobase" skal der et Y60-N24AL-B på.
> Slår jeg op i Louis' katalog har dét målene(bxdxh): 185mm X 125mm X 170mm.
> Hvordan passer dét med T-Hansens batteri?
>
> Det ér jo ikke utænkeligt at den gamle militærged er godt forslået - Også
> i stellet.
> Samt at det ikke er uden grund at den er leveret uden batteri :-|
>
> --
> Armand.
>



Hekto (15-02-2006)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 15-02-06 09:32

After serious thinking S.-P. wrote :
> Mandag besøgte jeg et BMW værksted og drog hjem med et stk Varta 519 013 17
> - 12V 19 AH 170 A. Det ku lige glide ned i cyklen, der derefter startede i 2
> graders udetempratur. Så langt så godt. Måske er de R65 GSèr der blev bygget
> til militæret i 1989, -eftert den "civile" produktion var ophørt- anderledes?
> Ihvertfald passede det førnævnte Y60-N24AL-B absolut ikke. Og gedens stel har
> åbenbart ikke lidt overlast.
> mvh Ketil

Så der var en forlaring.
Nu er det så bare at krydse fingre for at der ikke er stoppet andre
'special-stumper' i dyret!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!



Ukendt (15-02-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 15-02-06 18:11


Hekto skrev i meddelelsen ...
>Så der var en forlaring.
>Nu er det så bare at krydse fingre for at der ikke er stoppet andre
>'special-stumper' i dyret!


Hvad jeg har hørt på anden hånd, så er millitær GS'ere hovedsagelig
"special-stumper" :-/

mvh
Orla



Armand (16-02-2006)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 16-02-06 18:21

Hekto skrev:
> After serious thinking S.-P. wrote :
>> Mandag besøgte jeg et BMW værksted og drog hjem med et stk Varta 519
>> 013 17 - 12V 19 AH 170 A. Det ku lige glide ned i cyklen ...Måske er
>> de R65 GSèr der blev bygget til militæret i 1989, -eftert den "civile"
>> produktion var ophørt- anderledes? Ihvertfald passede det førnævnte
>> Y60-N24AL-B absolut ikke. Og gedens stel har åbenbart ikke lidt overlast.
>
> Så der var en forlaring.

- - - - Som frifandt T-Hansen :-|

> Nu er det så bare at krydse fingre for at der ikke er stoppet andre
> 'special-stumper' i dyret!

Men underligt at der skulle være en forskel på endda sølle 5-10mm lige dér
:-/

Hvad hedder dét Varta? Det må have en betegnelse der ligner den der
hæftede på det første fra T-Hansen??
Umiddelbart er der 5Ah mindre, så der må være en forskel på
typebetegnelsen!

--
Armand.



S.-P. (21-02-2006)
Kommentar
Fra : S.-P.


Dato : 21-02-06 02:05

T-Hansen er da absolut ikke frifundet.
Det batteri de solgte som passende til modellen (Y60- osv) passer jo
ikke.Og de ville, som ovenfor beskrevet, ikke tage det tilbage. Ulovligt,
men forbrugerklagenævnet behandler ikke beløb under 800 kr ( med mindre der
er tale om sko), og advokat og retsag er nok ikke besværet værd.

vh Ketil


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:dt2caf$t31$1@abbeden.bunk.cc...
> Hekto skrev:
>> After serious thinking S.-P. wrote :
>>> Mandag besøgte jeg et BMW værksted og drog hjem med et stk Varta 519 013
>>> 17 - 12V 19 AH 170 A. Det ku lige glide ned i cyklen ...Måske er de R65
>>> GSèr der blev bygget til militæret i 1989, -eftert den "civile"
>>> produktion var ophørt- anderledes? Ihvertfald passede det førnævnte
>>> Y60-N24AL-B absolut ikke. Og gedens stel har åbenbart ikke lidt
>>> overlast.
>>
>> Så der var en forlaring.
>
> - - - - Som frifandt T-Hansen :-|
>
>> Nu er det så bare at krydse fingre for at der ikke er stoppet andre
>> 'special-stumper' i dyret!
>
> Men underligt at der skulle være en forskel på endda sølle 5-10mm lige dér
> :-/
>
> Hvad hedder dét Varta? Det må have en betegnelse der ligner den der
> hæftede på det første fra T-Hansen?? Umiddelbart er der 5Ah mindre, så der
> må være en forskel på typebetegnelsen!
>
> --
> Armand.
>
>



Ukendt (21-02-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-02-06 08:10


S.-P. skrev i meddelelsen
<43fa6744$0$47055$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
>T-Hansen er da absolut ikke frifundet.
> Det batteri de solgte som passende til modellen (Y60- osv) passer jo
>ikke.

Jo da, til en civil R65GS'er. Nævnte Du noget om en millitær GS'er ?

>og advokat og retsag er nok ikke besværet værd.

Næeh, Du vil have en dårlig sag :-/

Af andre særheder, så har millitær GS'eren angiveligt kortere slaglængde end
den civile model, hvilket i praksis vil sige, at ret mange stumper i motoren
også er dyre/svære at skaffe.

mvh
Orla




Jacob Larsen (12-02-2006)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 12-02-06 18:07

"S.-P." <cfs37837@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:dshifn$ka2$1@newsbin.cybercity.dk
> Ja da, det er stellet der er 4-5 mm smallere end thansen
> forestiller sig. Rent juridisk er der ikke tvivl om t
> hansens ansvar for at bringe tingene i orden, men man
> skal jo ikke føre krig hvis omkostningerne er for store
> i forhold til gevinsten Ang afgift så skal en militærmaskine ikke til
> toldsyn og
> selve synet er ikke nødvendigt for en vurdering.
> Jeg har betalt et depositun på 24855 kr der kan
> refunderes hvis ikke maskinen ender med plader. Hvis den
> enddlige vurdering ikke en væsentlig mindre ( = afgift på
> ikke over 15000 kr.) vil jeg tage depositum tilbage og
> enten sætte cyklen ind med senere forsøg i tankerne eller
> forsøge at sælge den . Ang gearkasse, så manglede min
> også 1`ste gear, men det var nu ikke så dyrt/kompliceret
> at få de to tandhjul udskiftet. Ærgeligt at drømmen om en kørende r65 gs
> måske ikke
> holder andet end vinteres over, men det var da billigt i
> forsikring. Afgiftvurdering er for mit vedkommende 1/3 og jeg skal
> holde dig orienteret.

Jamen, hvis du har forskring på, er den så ikke allerede på plade? Hvis du
har hentet pladen er der jo ikke noget at gøre, og du kan ikke få dit
depositum retur.

Måske har jeg misforstået noget for man kan jo med en del besvær finde et
selskab der vil forsikre en mc uden plade, men det kunne også være du ikke
havde forstået reglerne. I så fald er det jo bedst at få afklaret hurtigt
muligt.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879



S.-P. (13-02-2006)
Kommentar
Fra : S.-P.


Dato : 13-02-06 09:52


den er billig i forsikring netop fordi den ikke kom på plader,(=ingen
forsikring)
mvh Ketil

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
news:43ef6b11$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
> "S.-P." <cfs37837@vip.cybercity.dk> wrote in message
> news:dshifn$ka2$1@newsbin.cybercity.dk
> Jamen, hvis du har forskring på, er den så ikke allerede på plade? Hvis du
> har hentet pladen er der jo ikke noget at gøre, og du kan ikke få dit
> depositum retur.
>
> Måske har jeg misforstået noget for man kan jo med en del besvær finde et
> selskab der vil forsikre en mc uden plade, men det kunne også være du ikke
> havde forstået reglerne. I så fald er det jo bedst at få afklaret hurtigt
> muligt.
> --
> Mvh. Jacob Larsen
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
>



Jacob Larsen (14-02-2006)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 14-02-06 22:10

"S.-P." <cfs37837@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:dsphb7$18mb$1@newsbin.cybercity.dk
> den er billig i forsikring netop fordi den ikke kom på
> plader,(=ingen forsikring)
> mvh Ketil

Ok så.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408943
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste