Ang. Magnettopmadrase.
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 05-03-06 21:37

Hejsa.
Jeg ved ikke om det er den rigtige sted.
Men er der nogen der kender noget til Magnet topmadraser, som skulle kunne
hjælpe på div smerter og problemer. er der nogen af jer, der har nogen
erfarin med dem????????

mvh
Thomas

Fra : Aksel

Dato : 05-03-06 23:03

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:440b4be2$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Men er der nogen der kender noget til Magnet topmadraser, som skulle kunne
> hjælpe på div smerter og problemer. er der nogen af jer, der har nogen

De virker sikkert hvis man tror tilstrækkeligt på dem.

Hilsen Aksel

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 06-03-06 10:43

Har du prøvet dem??
mvh
Thomas

Fra : Aksel

Dato : 06-03-06 11:40

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:440c0407$0$47055$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Har du prøvet dem??
> mvh
> Thomas

Nej, jeg har heller ikke prøvet noget af alt det andet hokus pokus det
annonceres for at trække penge ud af godtroende folks lommer.

Hilsen Aksel

Fra : kl

Dato : 06-03-06 11:59

Både min kone og jeg har prøvet dem og på os virkede de ikke,men de var dyre
Hilsen Kjeld

Fra : Sten Larsen

Dato : 06-03-06 21:42

> Men er der nogen der kender noget til Magnet topmadraser, som skulle kunne
> hjælpe på div smerter og problemer. er der nogen af jer, der har nogen
> erfarin med dem????????

Jeg købte en for et par måneder siden. Min søvn er blevet forbedret meget.
Skal nu kun "op" max. 1x om natten, mod tidligere 3-4x. Men mine rygsmerter
er der stadig, selvom Erna Hjorting påstår at det hjælper. Jeg håber stadig,
men tvivler.
/SL