Brændsflækker
Fra : Maj-Britt Bengtson

Dato : 05-03-06 16:21

jeg mangler en brænde flækker, den skal ikke kun være til hobby, men en vi
kan bruge til ca. 20m3 hvert år.

Fra : JJ

Dato : 05-03-06 17:13

"Maj-Britt Bengtson" <majbrittbengtson@mail.dk> wrote in message
> jeg mangler en brænde flækker, den skal ikke kun være til hobby, men en vi
> kan bruge til ca. 20m3 hvert år.
Hvis det er en du vil købe så prøv i en passende marked gruppe, dennne
gruppe er ikke til køb og salg

jj

Fra : Martin

Dato : 05-03-06 17:29

> Hvis det er en du vil købe så prøv i en passende marked gruppe, dennne
> gruppe er ikke til køb og salg

for fanden dog,mon ikke det var ment som et spørgsmål om råd og vejledning ?
kan folk ikke lave andet end at brokke sig herinde ?

Martin

Fra : JJ

Dato : 05-03-06 18:09

"Martin" <ole@ole.ole> wrote in message

> for fanden dog,mon ikke det var ment som et spørgsmål om råd og vejledning
> ? kan folk ikke lave andet end at brokke sig herinde ?
>

> Martin

Jeg brokkede mig ikke, det var en oplysning, men nu vil jeg gerne brokke mig
over dit sprog, det høre ikke hjemme nogen som helst steder.

JJ

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 05-03-06 23:22

On Sun, 5 Mar 2006 16:20:31 +0100, "Maj-Britt Bengtson"
<majbrittbengtson@mail.dk> wrote:

>jeg mangler en brænde flækker, den skal ikke kun være til hobby, men en vi
>kan bruge til ca. 20m3 hvert år.

Min nabo har en Posch flækker
http://www.posch.com/pages/produkte/artikelgruppeA.jsp?pg_id=1&pr_id=2&ag_id=3979

den kan flække ca 2 rummeter i timen, den har en god arbejdstilling,
jeg synes den er noget rarere at arbejde med en hvor kniven kører
vandret. Desværre er den vist også temmelig dyr, men jeg har set at
der findes andre mærker, til en mere fornuftig pris, med samme
arbejdsstilling, men de flækker sikkert ikke så hurtigt.
--
Morten

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 06-03-06 09:02