isolering
Fra : Martin

Dato : 21-02-06 23:09

jeg har snakket med en som siger at der findes isoleringsplader fra 10mm og
opefter,det er vist rockwoll der laver dem,passer dette ? hvor kan de købes
?

Martin

Fra : Sten Larsen

Dato : 22-02-06 22:23

> jeg har snakket med en som siger at der findes isoleringsplader fra 10mm
> og opefter,det er vist rockwoll der laver dem,passer dette ? hvor kan de
> købes

Måske Airflex fra www.adflexion.dk
/SL

Fra : Martin

Dato : 23-02-06 15:37

> Måske Airflex fra www.adflexion.dk

det er så ikke fra rockwoll,og nej,ikke det der,det har fået meget dårlig
anmeldelse

Martin

Fra : Sten Larsen

Dato : 24-02-06 00:33

> det er så ikke fra rockwoll,og nej,ikke det der,det har fået meget dårlig
> anmeldelse

Okay. Ved du hvor jeg evt. kan læse anmeldelsen? Jeg havde overvejet at købe
det.
/SL

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 06:04

> Okay. Ved du hvor jeg evt. kan læse anmeldelsen? Jeg havde overvejet at
> købe

tror ikke der er lavet en anmeldelse som sådan,men mere generelt fra mund
til mund anmeldelse,spørg herinde om nogle har prøvet det/hørt om det....

Martin

Fra : Leonard

Dato : 24-02-06 09:12

"Sten Larsen" <sl@abcdefghi.dk> wrote:

>Okay. Ved du hvor jeg evt. kan læse anmeldelsen? Jeg havde overvejet at købe
>det.

Søg tilbage i gruppen, der er et link til en test hos SBI, der viser
at det langtfra holder hvad det lover.
--
Leonard, Kerteminde, Fyn
http://rasmusmaler.dk/ - hvis du skal have malet

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 13:11

> Søg tilbage i gruppen, der er et link til en test hos SBI, der viser
> at det langtfra holder hvad det lover.

javel ja,men du har måske et mere konkret link på dette ? hvorfor kan
folk med viden om noget ikke skrive links i stedet for bare et navn ? der
er jo 100> 1000 vis af indlæg,det ville jo være nemmere at skrive det link

og jeg findet INTET under sbi i søgeresultat

Martin

Fra : Emil

Dato : 24-02-06 13:49

Martin wrote:

> [...]
>er jo 100> 1000 vis af indlæg,det ville jo være nemmere at skrive det link
>
>og jeg findet INTET under sbi i søgeresultat

Ja, verden er uretfærdig. Mange ansér det for givet, at alle
andre véd alt, som de selv tager som en selfølgelighed.

Jeg brugte to søgeord: sbi isolering
Og det tredie link tror jeg var det eftersøgte.

Tilføjer du yderligere ordet 'alternativ', indskrænkes
søgeresultatet meget. Find selv på flere søgeord. Evt.: sbi.dk

Men du kan starte her:
<http://www.sbi.dk/content.aspx?itemguid=%7B41288449-3C61-4BE1-9C7A-D3C7B0272F5C%7D&type=3&menu=>
<http://makeashorterlink.com/?D1AF122BC>

m.v.h. Emil

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 16:37

>Tilføjer du yderligere ordet 'alternativ', indskrænkes
>søgeresultatet meget. Find selv på flere søgeord. Evt.: sbi.dk

læs det indlæg jeg skrev 20 sek senere,glemte at tilføje at jeg var inde på
den side (www.sbi.dk)

> Men du kan starte her:
> <http://www.sbi.dk/content.aspx?itemguid=%7B41288449-3C61-4BE1-9C7A-D3C7B0272F5C%7D&type=3&menu=>
> <http://makeashorterlink.com/?D1AF122BC>

ja hurra,hvem gider give 167,50kr for en anmeldelse som man allerede kender
svaret på...

og ja ja ,hvorfor spørger jeg så ?? det er på sten larsen's vegne(og lidt
mine egne)
og for at læse grafer osv....

jeg hader folk der ikke kan linke til deres påstande,man kan jo ikke rigtig
bruge det til noget,for så kan folk jo bare sige hvad de synes er
rigtigt,det er jo bedst med dokumentation i visse sager.....

Martin

Fra : Leonard

Dato : 24-02-06 14:18

"Martin" <ole@ole.ole> wrote:

>javel ja,men du har måske et mere konkret link på dette ?

Ja, når nu du ikke selv gider at læse tilbage i indlæg, der hedder
noget med isolering, så må jeg jo gøre det for dig
Jeg huskede forkert, det var ikke SBI:
http://www.vif-isolering.dk/index.htm

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 16:45

> Ja, når nu du ikke selv gider at læse tilbage i indlæg, der hedder
> noget med isolering, så må jeg jo gøre det for dig

jeg ledte jo så efter SBI som leonard henviste til,derfor kunne jeg jo så
ikke finde vif-isolering....

havde jeg søgt på dette ville jeg i løbet af 2 sek. have fundet linket,men
prøv du nu bare at sætte dig ind i min situation....jeg ledte efter en
anmeldelse fra SBI herinde,så får du 3 tråde..... de 2 første der er det en
mail adresse der snyder :::::

og den 3 tråd er denne vi har i gang i,så er det da svært,medmindre man
kendte til den tråd fra den 8/2 eller medmindre man gider læse alle 3727
meddelelser herinde.....

>http://www.vif-isolering.dk/index.htm

men tak for linket.... det var så det du skulle have givet os kl 0912 i
stedet.... så havde vi været fri for at bruge så lang tid på dette....

Martin

Fra : Leonard

Dato : 24-02-06 17:34

"Martin" <ole@ole.ole> wrote:

>jeg ledte jo så efter SBI som leonard henviste til,derfor kunne jeg jo så
>ikke finde vif-isolering....

Og hvem var det der gav dig det rigtige link?
Du kunne jo også have søgt på isolering eller airflex eller noget
andet, når nu sbi ikke gav brugbare resultater..

Men bare rolig, jeg har smidt dig i mit killfilter, så jeg ikke
fremover kommer til at forsøge at hjælpe dig. Jeg gider nemlig ikke
læse dit brok.
Og det betyder at du ikke behøver bruge energi på at svare på denne,
da jeg ikke læser dit svar.

Fra : Martin

Dato : 24-02-06 13:12

jo.... deres hjemmeside www.sbi.dk men der finde jeg så intet om adflex i