Ikea opvaskemaskine - hvem laver dem og ~
Fra : CAH

Dato : 15-02-06 09:10

Ikea opvaskemaskine - hvem laver dem og hvor gode er de?

Nogen der har erfaring med dem?

/C

Fra : Jakob Larsen

Dato : 15-02-06 10:04

Hej,

Jeg ved ikke hvor gode de er men det er Whirlpool der laver dem.
Vi har selv en Whirlpool vaskemaskine/tørretumbler og er meget tilfredse.

Jakob

Fra : Mr. X

Dato : 17-02-06 14:21

"Jakob Larsen" <jbl(slet-dette)@augustenborg.sydals.dk> skrev i en
meddelelse news:43f2ee72$0$27617$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej,
>
> Jeg ved ikke hvor gode de er men det er Whirlpool der laver dem.
> Vi har selv en Whirlpool vaskemaskine/tørretumbler og er meget tilfredse.

Ja så længe de fungere er de sikkert ok. Men de er ret besværligt (det tager
tid) at skaffe reservedele til dem.

Jeg har selv Miele her hjemme.

Fra : Anders Majland

Dato : 15-02-06 09:49

> Ikea opvaskemaskine - hvem laver dem og hvor gode er de?
>
> Nogen der har erfaring med dem?

Modellen der helt integreres ligner på en prik vores whirlpool (og flere
andre på markedet - med små forskelle i features mhs til timer osv)

Fra : Olskum

Dato : 15-02-06 21:20

> Modellen der helt integreres ligner på en prik vores whirlpool (og flere
> andre på markedet - med små forskelle i features mhs til timer osv)

Købte en emhætte i Ikea, og der stod Whirlpool over det hele da jeg pakkede
den ud, så måske er Whirlpool et godt bud.

Fra : CAH

Dato : 15-02-06 10:45

Takker, er der nogen der har erfaring med Ardo?

/C

Fra : CAH

Dato : 16-02-06 10:41

Tak for tips og råd.

Er der nogen der har en menning om, hvad der så er bedst whirlpool
eller ardo?

Mads

Fra : Mr. X

Dato : 16-02-06 20:37

Tak for tips og råd.

Er der nogen der har en menning om, hvad der så er bedst whirlpool
eller ardo?
Ja hvad er bedst pest eller kolera. Jeg laever af at reparere hårdehvidevare
og jeg ville ikke have nogen af delene om jeg så fik dem gratis

Fra : Max

Dato : 16-02-06 20:57

Hej

> Ja hvad er bedst pest eller kolera. Jeg laever af at reparere
> hårdehvidevare og jeg ville ikke have nogen af delene om jeg så fik
> dem gratis

Kan du så ikke lige fortælle os hvad du har stående hjemme ?

Mvh Max

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 21:30

> Kan du så ikke lige fortælle os hvad du har stående hjemme ?

Bosch Siemens

Fra : Dennis \(7600\)

Dato : 02-03-06 11:45

> Bosch Siemens

Jeg kan bekræfte disse modellers fortræffelighed

Min kære broder, der har solgt div HH siger at især ved opvaskemaskine
findes der kun 2 mærker (som vel nærmest er den samme producent)
Nemlig Bosch Siemens...

Vi har selv købt en af de store, og den er fantastisk..

Mvh Dennis