Tegning søges.
Fra : Morten Holst

Dato : 14-02-06 18:12

Hej NG.

Jeg mangler en tegning på et legehus. Det jeg havde i tankerne er det som de
laver rundt omkring på de tekniske skoler med en lille terresse foran.

Se evt. billede i Binaer.dk under "Legehus"

Håber i kan hjælpe.

Morten

Fra : Max

Dato : 14-02-06 22:18

Hej Morten

> Jeg mangler en tegning på et legehus. Det jeg havde i tankerne er det
> som de laver rundt omkring på de tekniske skoler med en lille
> terresse foran.

Måske noget i denne retning ?

http://www.maiwolf.de/spielhaus/

Mvh Max

Fra : Morten Holst

Dato : 15-02-06 21:52

Hej Max.

Ja noget i den stil men gerne lidt større.

Morten

Fra : Morten

Dato : 15-02-06 20:31

prøv:
http://home20.inet.tele.dk/laffer/legehus.html

Venlig hilsen
Morten

Fra : Morten Holst

Dato : 15-02-06 22:31

Hej Morten.

Det er ikke lige sådan noget jeg er ude efter.

Men jeg vil lige sige at det er du sluppet ret godt fra!

Morten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-02-06 11:10

Morten Holst wrote:
> [...]
> laver rundt omkring på de tekniske skoler med en lille terresse foran.
>
> Se evt. billede i Binaer.dk under "Legehus"

Jeg har lavet dette til vores børn, det er et godt legehus:

http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/dk-pdf/DKGDS041988_Legehus.pdf

--

Christian