Ny PC server/MythTV
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 04-03-06 19:04

Hej,

Jeg går og leger med tanken om at begynde at lege lidt med MythTV - og
vil i den forbindelse investere i en ny PC :)

Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal gå efter. Den må gerne være
lille (en eller anden cube-agtigt ting) og gerne fanless :) Men har ledt
og ledt - og kan ikke rigtig finde den "perfekte" maskine.

Har kigget lidt på AOpen cubes - og det er jo en mulighed - men er der
nogle andre der har bedre bud? :)

Mvh
Johan

Fra : Peter Mogensen

Dato : 04-03-06 19:11

Johan Holst Nielsen wrote:
> [...]
> lille (en eller anden cube-agtigt ting) og gerne fanless :) Men har ledt
> og ledt - og kan ikke rigtig finde den "perfekte" maskine.

http://www.pegasosppc.com/homemedia.php

Ok... den er måske ikke "lille", men den er fanless.
Den koster godtnok også lidt mere end den gennemsnitlige PC, men den er
også spækket med HW.

Peter

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 06-03-06 09:28

"Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> wrote in message
> [...]
> ledt - og kan ikke rigtig finde den "perfekte" maskine.
>
> Har kigget lidt på AOpen cubes - og det er jo en mulighed - men er der

Bemærk at der en dansksproget MythTV mailingliste på
http://uk.groups.yahoo.com/group/mythtvdk/.
Der er sikkert nogen der som har et bud på en PC som kan købes i Danmark.
Jeg selv har MythTV kørende på en server i kælderen og har trukket S-Video
og lydkabler op i stuen, så jeg kan ikke hjælpe med en stueegnet PC.

Niels Dybdahl