Can't find a suitable libao driver. (Is de~
Fra : Søren

Dato : 28-02-06 17:04

Hejsa

Jeg har et lidt mærkeligt problem med mpg321 på min bærbare pc.

Når jeg prøver at afspille et nummer ser det sådan her ud:

$ mpg321 davidrovics+hottubsong.mp3
High Performance MPEG 1.0/2.0/2.5 Audio Player for Layer 1, 2, and 3.
Version 0.59q (2002/03/23). Written and copyrights by Joe Drew.
Uses code from various people. See 'README' for more!
THIS SOFTWARE COMES WITH ABSOLUTELY NO WARRANTY! USE AT YOUR OWN RISK!
Title : Hot Tub Song Artist:
Album : Year :
Comment: Genre :

Playing MPEG stream from davidrovics+hottubsong.mp3 ...
MPEG 1.0 layer III, 128 kbit/s, 44100 Hz joint-stereo
Can't find a suitable libao driver. (Is device in use?)

Jeg har googlet lidt efter specielt "Can't find a suitable libao driver.
(Is device in use?)" men har ikke kunne finde noget brugbart. Jeg har de
rigtige rettigheder (er medlem af audio gruppen), og lyden virker også
fint i bl.a. xmms og totem video afspiller. Så der er et eller andet der
går galt. Men hvad?

Jeg kører ubuntu breezy med standard 2.6.12-10-686 kernel. Hvis nogen
har brug for mere info for at hjælpe mig, så bare skriv hvad (og hvordan
jeg finder det), så skal jeg gøre mit bedste for at fremskaffe det.

Mvh. Søren