DVD Koffien Mandriva 2006
Fra : Steen Jørgensen

Dato : 07-02-06 01:58

Hej

Har lige installeret et dvd drev på min mandriva 2006 og det fungere fint på
både cd og dvd.
Øhhh bare ikke altid da den nogle gange giver mig følgende fejlmeldning ved
afspilling i koffien:

Kilden synes at være krypteret og kan således ikke læses.
Din DVD er sandsynligvis krypteret. I henhold til dit lands lovgivning er
det måske/måske ikke tilladt at anvende libdvdcss til at afkode og dermed
læse DVD'en. (Media stream scrambled/encrypted)

Det er kun ved ganske få dvd'er den prompter mig for herefter at terminere
og det er altid den samme????

DVD er bare sådan for en god ordens skyld købt og betalt her i landet....

/Steen

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 07-02-06 02:28

Kære venner

Øhh - der var jeg sørme lidt for hurtig på aftrækkeren.

Jeg skulle jo bare installere libdvdcss... jeg store torsk.

Nu virker alt.

/Steen