MS Windows
briani 27239
Microsoft har fået en ny 'Windows Genuine ~
Fra : torben

Dato : 03-03-06 14:29

Hej.

Microsoft har fået en ny 'Windows Genuine Advantage' program.

Nogen andre end mig der har problemer med den via 'Windows Update'?

Ikke så meget problemet i sig selv.
Mere om der generelt hos alle er problemer med 'Windows Genuine Advantage'
via 'Windows Update' ?

Jeg kan ihvertfald ende med at nu skulle vente i uvis tid på at få min
computer opdateret via Windows Update, bare fordi Microsoft har fået en ny
idé.

Venlig hilsen
Torben

Fra : joke

Dato : 03-03-06 15:14

"torben" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ihvertfald ende med at nu skulle vente i uvis tid på at få min
> computer opdateret via Windows Update, bare fordi Microsoft har fået en ny
Ide og ide de beskytter jo blot deres produkt mod ulovlige kopier.

Har lige opdateret og det tog ½ min. så var jeg kørende og den fortalte at
min xp var ægte. Og som service hvis den ikke er hvordan man så får fat i
en.

Men altså ingen problemer her med det nye tiltag.

Hilsen

Johnny

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 03-03-06 21:08

"joke" <nomail@nomail.comcomnot> skrev i en meddelelse

> [...]
> en.
> Men altså ingen problemer her med det nye tiltag.

Den drønede også lige ind her uden problem.
Bjarne