MS Windows
briani 27239
Fjernelse af kode ved opstart af Win.Home ~
Fra : JL

Dato : 05-02-06 10:35

Hej Gruppe.

Er der nogen der kan hjælpe med at fjerne pop up vinduet hvori der bedes om
kode til start af windows home ? altså at pc´en bare starter op uden brug af
kode ?

På forhånd tak.

Jesper.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 11:20

"JL" <jls-4@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kan hjælpe med at fjerne pop up vinduet hvori der bedes
> om kode til start af windows home ? altså at pc´en bare starter op uden

Kontrolpanel
Brugerkonti / skift måden
mvh / Bjarne

Fra : JL

Dato : 05-02-06 13:30

Kan ikke fjerne koden der, kan kun ændre den ?

Jesper.

Fra : StoneWare

Dato : 05-02-06 12:15

> [...]
>
> Er der nogen der kan hjælpe med at fjerne pop up vinduet hvori der bedes
> om kode til start af windows home ? altså at pc´en bare starter op uden

Har du installeret et eller andet med NetFrame 1.1 ???
Der er en fejl i denne.......hent en upgrade hos Bill Gates eller slet den
logon konto der heddder noget med NetFrame1.1..............så slipper du for
det billede under opstart

Fra : JL

Dato : 05-02-06 13:31

Har slettet den nu, men det hjalp ikke, spørger stadig om en kode ?

Jesper.

Fra : Calle.

Dato : 05-02-06 12:17

JL wrote:
> Hej Gruppe.
>
> Er der nogen der kan hjælpe med at fjerne pop up vinduet hvori der
> bedes om kode til start af windows home ? altså at pc´en bare starter
> op uden brug af kode ?

brug programmet tweakui

--
**** Calle ****

Fra : JL

Dato : 05-02-06 13:51

Takker, det virkede, men håber ikke det sløver systemet.

Jesper.

Fra : p e r

Dato : 06-02-06 06:31

"Calle."

sv.> brug programmet tweakui

Jeg har samme problem i XP. Hvor finder jeg tweakui?

Per

Fra : Ole C

Dato : 06-02-06 08:29

Her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
vh
Ole C

Fra : JL

Dato : 06-02-06 19:37

Efter at havde brugt tweakui, må jeg konstatere at det heller ikke duer,
efter genstart kommer det frem igen og beder om kode ?

Fra : p e r

Dato : 06-02-06 19:48

"JL"

> Efter at havde brugt tweakui, må jeg konstatere at det heller ikke duer,
> efter genstart kommer det frem igen og beder om kode ?
>
> Jesper.

Den virker her. Installer den, gå ind og start programmet og sæt et flueben
i en af de nederste punkter ved Automatic Logon.
Fluebenet forsvinder igen, men funktionen virker - her...

Per

Fra : p e r

Dato : 07-02-06 06:42

"p e r"

>, men funktionen virker - her...

Nej, du har ret , JL, det virker kun en gang, så er den tilbage hvor den
plejer at være...

Per

Fra : -=JF=- arb

Dato : 07-02-06 12:22

"p e r" <nospam@fakeaddress.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, du har ret , JL, det virker kun en gang, så er den tilbage hvor den
> plejer at være...

Jeg har lige prøvet på en dansk XP-pro, og der virker det - også efter et
par genstarter...

Mvh John

Fra : Calle.

Dato : 08-02-06 17:08

JL wrote:
> Efter at havde brugt tweakui, må jeg konstatere at det heller ikke
> duer, efter genstart kommer det frem igen og beder om kode ?

Ja du laver en kode, og derefter taster du koden ind i tweakui, så gemmer
den den i XP, så den fremover starter op uden at spørge
--
**** Calle ****

Fra : Palle Hansen

Dato : 07-02-06 10:16

Calle. wrote:

> brug programmet tweakui

Hvis man ikke har brug for alle de andre ting i tweakui, kan man blot
benytte den indbyggede "wizzard": kør>control userpasswords2

og fjern flueben ved "brugere skal indtaste brugernavn..." og tryk ok

Fra : JL

Dato : 07-02-06 15:50

Kanon,, lige hvad jeg søgte efter..
tusind tak..

Jesper.

Fra : p e r

Dato : 08-02-06 00:46

"Palle Hansen"

> benytte den indbyggede "wizzard": kør>control userpasswords2
>
> og fjern flueben ved "brugere skal indtaste brugernavn..." og tryk ok

Nemlig, Palle, nu virker det..

Tak for det

Per

Fra : Calle.

Dato : 08-02-06 17:09

Palle Hansen wrote:

> Hvis man ikke har brug for alle de andre ting i tweakui, kan man blot
> benytte den indbyggede "wizzard": kør>control userpasswords2
>
> og fjern flueben ved "brugere skal indtaste brugernavn..." og tryk ok

Ja, det er også en mulighed
--
**** Calle ****