MS Windows
briani 27239
Studenterlicens, skift af sprog og opdater~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 02-02-06 17:24

Hej

Jeg har en gammel Dell, hvormed der fulgte en Dansk XP Home licens. Den
vil jeg rigtig gerne have lavet om til en Engelsk XP Pro licens - er det
muigt? Jeg har set at man kan købe opdateringspakker, men kan man i den
forbindelse skifte til et andet sprog?

Desuden er jeg blevet gjort opmærksom på, at man som studerende kan få
rabat på nogle af MS produkter. Kan man få rabat på denne opdatering? I
så fald - kan produkter med studenterlicens købes på lige fod med
'almindelige' licenser i butikkerne?

På forhånd tak!

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-02-06 18:46

"Peter Farsinsen" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rabat på nogle af MS produkter. Kan man få rabat på denne opdatering? I så
> fald - kan produkter med studenterlicens købes på lige fod med

Du kan købe studie udgaven og opgradere, men jeg tror ikke at du kan skifte
sprog - andet end hvad du kan gøre i kontrolpanelet - uden geninstallation.
http://www.pc-netto.dk/templates/group.asp?GroupGuid=11497

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 03-02-06 15:20

Michael Lund Sørensen wrote:

> Du kan købe studie udgaven og opgradere, men jeg tror ikke at du kan skifte
> sprog - andet end hvad du kan gøre i kontrolpanelet - uden geninstallation.
> http://www.pc-netto.dk/templates/group.asp?GroupGuid=11497

Tak for svaret.

Jeg har talt med Microsoft i dag, og det er desværre ikke muligt at
skifte til et andet sprog, så jeg går på markedet for at finde mig en
'hel' XP Pro licens.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk