MS Windows
briani 27239
Windows åbner søgevindue ved klik
Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-01-06 13:11

Hey,

Jeg har en maskine der opfører sig sjovt.

Når man åbner 'Denne Computer' og dobbeltklikker på et drev, så
åbner den Søg istedet for drevet.. når man højreklikker kan man godt
vælge åben, men søg er blevet default-optionen på en eller anden
måde.

Nogle der kan regne den ud ?

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : hcma

Dato : 30-01-06 19:31

> [...]
> åbner den Søg istedet for drevet.. når man højreklikker kan man godt
> vælge åben, men søg er blevet default-optionen på en eller anden

sagtens - jeg har uploaded en vejledning her:
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no41
m v h
hcma/-

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-01-06 07:56

hcma wrote:
> sagtens - jeg har uploaded en vejledning her:
> http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no41

Ah, herligt.. det er der en der bliver glad for, tak for tippet :)

// Hans