Faktura database
Fra : Niels Poulsen

Dato : 14-06-01 14:11

Hejsa
Ja, jeg ved ikke om det er den/ de rigtige grupper jeg poster i, men er der
en eller flere der kan hjælpe mig med at skaffe eller lave en database.

Databasen skal indholde:
1. kunde navn, tlf, adresse, og det der nu er relevant om en kunde.
2. Fakturadel - som kan hente en vare (priser) fra en prisdatabase
3. udskrivningsrutiner
4. salgsstatus ( hvad der er gået ind og hvad der er solgt )
5. evt. en del hvor man kan skrive leverings tider ind

Hmm. jeg ville blive meget glad hvis en kunne hjælpe med dette eller henvise
til et Free ware program

På forhånd tak

Niels Rene
niels_poulsen@mailme.dk

Fra : Thedane2001

Dato : 14-06-01 14:39

Kan du ikke bruge Microsoft Access til dette formål????

Thedane2001 alias Michael Hvidberg
Niels Poulsen <niels_poulsen@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b28b854$0$257$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : michael

Dato : 15-06-01 06:11

Prøv dette link http://www.lykkegruppen.dk/proxy.asp?lang=da, der er
mulighed for at downloade et mindre regnskabsprogram som køre i Access.