"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:gstl02h45mhqvj3aaonknkdusjmpf3prvu@4ax.com...
> On Mon, 27 Feb 2006 15:57:29 +0100, "John Senius-Jørgensen"
> <slettesførstjsj@senius.dk> wrote:
>
>>Jeg har forgæves søgt at finde en lignende indstilling i regedit, men har
>>ikke nogen - og min server extentions virker fint?
>>Nok ikke så meget hjælp i det, men et sted mindre at lede ;.)
>
> Tak for hjælpen - det er ikke så tosset at få at vide, at man ikke
> behøver at lede efter det
>
> Mit problem er nu løst ved at min webhotel-ejer har geninstalleret FP
> extensions på min suite - jamen hvorfor kan microsoft dog ikke give de
> rigtige fejlmeldinger?
>
Ikke fordi jeg vil tage Microsoft i forsvar, men hvis du nu læste
fejlmeddelelsen i fred og ro, så stod der som det første: Server fejl. Og
din maskine er jo ikke en server, vel? Den står jo inde hos din udbyder!
FrontPage server extensions skal vedligeholdes af udbyderen. Med jævne
mellemrum skal man køre et vedligeholdelsesprogram. Efter at version 5
(2002) er kommet, er den mere stabil, men noget præmiesoftware er det
desværre ikke.
Man kan til en vis grad selv lave denne vedligeholdelse. Prøv at gå online
på dit websted Funktioner => Opdater hyperlinks og kør denne opdatering. Så
"motioneres" FPSE og vil fungere i endnu et stykke tid uden bøvl. Måske har
din udbyder givet dig lov til at tilgå en administrationsside som du kan
fange via Funktioner => Server => Administrationsside. Her kan du også
opfriske FPSE.
mvh
Ulrik