Regnskabshjælp søges i Kbh.
Fra : Virgil

Dato : 04-03-06 13:41

Mangler lige lidt hjælp til mit enkeltmandsfirma-regnskab.
Kan simpelthen ikke afstemme konti over årsskiftet / årsregnskab.

Alt er hjemmelavet i regneark og har fungeret i flere år, men nu kniber det
altså.
Jeg behøver hjælpen aften eller weekend, så giv mig en mail, hvis du kan
komme til mig og kan give mig en regning bagefter.

---
Bjarne
København NV
Email: bjarne@[fjerne_dette]flyvholm.dk

Fra : Kim Malmberg

Dato : 16-03-06 16:34

Hej
Prøv at kontakte www.inloco.dk
Deres speciale er regnskab i Summasummarum

Kim Malmberg
Wallebogård-it
Certificeret forhandler af SummaSummarum
www.wallebogaard-it.dk