Køb af tyggeben
Fra : Suzanna

Dato : 03-03-06 19:21

Hej.
Jeg har indtil for nyligt kunne købe forskellige slags tyggeben på
hjemmesiden www.hundogkat.com. Men nu er den desværre blevet lukket. Er
der nogen som kender et andet billigt og godt sted på nettet, hvor man
kan købe forskellige tyggeben til hunde????
Vores to søde hunde savner noget at tygge i så jeg håber i kan hjælpe.
Jeg mener at vi kunne få 50 tyggeben for 70 kr.

Med venlig hilsen
Suzanna

Fra : EnjoyNews

Dato : 04-03-06 00:45

"Suzanna" <suzanna@spamjoenne.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vores to søde hunde savner noget at tygge i så jeg håber i kan hjælpe.
> Jeg mener at vi kunne få 50 tyggeben for 70 kr.

Prøv på www.loppetjansen.dk

Kh Heidi

Fra : muskelhund

Dato : 05-03-06 04:55

EnjoyNews wrote:
> "Suzanna" <suzanna@spamjoenne.net> skrev i en meddelelse

> Prøv på www.loppetjansen.dk
>
> Kh Heidi

Hejsa.
Vi plejer altid købe vores tyggeben til vores hunde og div andre ting
og sager hos www.kirstensdyrebutik.dk

Fra : Suzanna

Dato : 05-03-06 15:08

muskelhund skrev:

> Hejsa.
> Vi plejer altid købe vores tyggeben til vores hunde og div andre ting
> og sager hos www.kirstensdyrebutik.dk

Tak for jeres svar... Jeg var inde og kigge på siderne og der var da
også mange ting.. Men ikke så billig. Jeg håber på at siden kommer op og
køre igen for det var virkelig billigt derinde..

Fra : Bodil

Dato : 05-03-06 17:00

> Tak for jeres svar... Jeg var inde og kigge på siderne og der var da også
> mange ting.. Men ikke så billig. Jeg håber på at siden kommer op og køre
> igen for det var virkelig billigt derinde..

Prøv her:
http://tholo.dk/index.php/cPath/59?osCsid=69fce34733030a7362375a527472a35d
jeg syntes ikke det er dyrt
M.V.H. Bodil