? ang sponsorat
Fra : The MANN

Dato : 03-03-06 19:03

Hej i gruppen

Jeg har tænkt mig at sponsorere et sæt fodboldspillertøj ! men det er ikke
til en klup sådan set det er til et hyggehold som kun spiller til et par
stævner i løbet af året for at få lidt samvær og væske !

Men hvad kan jeg trække fra ?

Moms ?

Firmaets indkomst ? så jeg ikke skal betale skat af beløbet !?

sættet kommer til at koste ca 6000 kr

Jeg driver et enkeltmands firma og ingen ansatte

The MANN

PS god weekend

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-03-06 08:36

"The MANN" <hamann29@hotmail.com> wrote in message

> Men hvad kan jeg trække fra ?

Du kan kun trække det fra, hvis udgiften står i et rimeligt forhold til den
reklamemæssige værdi og det lyder mere som en privat udgift, du forsøger at
trække fra i skat.

hilsen
Uffe