Stærke sager fra Ungarn
Fra : makkerlone

Dato : 01-03-06 15:49

http://www.dogheart.hu/dogmengele.htm

Click on "sign petition". Follow Your name, e-mail, (cím) address,
(Foglalkozás) job.
Send.
Under "view currant signatures" you can see the other names.
Send it to your friends!
Thank You!
---

PUH HA, man får det vildt dårligt!

Lone

Fra : Søren LH

Dato : 01-03-06 17:50

PUH HA, man får det vildt dårligt!

Lone

Hvorfor skal I altid poste det her i gruppen hver gang I finder noget der er
vildt dårligt?

Fra : Niels

Dato : 04-03-06 17:16

det er da relevant nok - lige som når folk poster om en god oplevelse !

mvh
Niels
http://www.niels-holler.dk/

Fra : Kito

Dato : 01-03-06 18:19

"makkerlone" <panik@makker.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Tja, havde det nu været en flygtningelejr med muslimer, så havde jeg nok
ikke reageret på det.

vh
Pølle

Fra : jopa

Dato : 01-03-06 18:33

Kito skriblede bla:
> Tja, havde det nu været en flygtningelejr med muslimer, så havde jeg
> nok ikke reageret på det.

Nu beskæftiger gruppen sig jo ikke med muslimer men hunde
--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Bøv

Dato : 01-03-06 22:16

"jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote in message
> Kito skriblede bla:
>>
> Nu beskæftiger gruppen sig jo ikke med muslimer men hunde
> --
> Mvh.John
> www.johns-web.dk

Findes der mon muslimske hunde ???