Dykkersteder i sydfrankrig
Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 25-02-06 09:42

Hej gruppe

Er der nogle der kan anbefale dykkkersteder, dykkercentre eller har
nogle positioner i nærheden af Le Cap D`Agde i Sydfrankrig da jeg
regner med at være der 14 dage i sommer

På forhånd tak

Svend Erik

Fra : M Jensen

Dato : 25-02-06 14:33

Hej Svend Erik

Jeg var i Cap D´Agde sidste år og dykkede med www.abyssplongee.com et par
gange...
Det er et professionelt og hyggeligt lille center med egen båd og indtil
flere instruktører pr. dyk.
Prisen er overkommelig, 20 - 25 euro pr. gang ( incl. leje af udstyr ) med
mulighed for rabat ved flere dyk.
Der havde været lidt dårligt vejr ugen før jeg var der nede, så sigten var
knap så dog som man
kunne forvente, men dog bedre end ved et stranddyk i Tisvilde i november...
Jeg skal derned i juni og skal helt sikkert dykke med dem igen.
God tur

M Jensen
"Svend Erik Østergaard Nielsen (slet TDMHR)" <s.e@TDMHRpc.dk> skrev i en
meddelelse news:11408571590.528715968014723@dtext.news.tele.dk...

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 25-02-06 19:13

Hej igen
Kan du uddybe lidt hvad der var at dykke på eller evt nogle
steder, da vi regner med selv at have båd og grej med
MVH Svend Erik